شهرک های صنفی زیتون و شیرینی در قزوین راه اندازی می شود

افشار با اشاره به راه اندازی ۲ شهرک صنفی زیتون و شیرینی در قزوین گفت: در آینده نزدیک نسبت به مکان یابی و اجرای این شهرک ها اقدامات لازم انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، افشار در خصوص راه اندازی شهرک های صنفی زیتون و شیرینی در قزوین بیان کرد: پیرو تفاهم نامه ای که در سال 1394 فی مابین معاونت شرکت شهرک های صنعتی ایران و مرکز امور اصناف و اتاق بازرگانان ایران مصوب شد، در سفر ریاست جمهوری در اوایل سال جاری در جبهه کاری شرکت شهرک های صنعتی 2 شهرک صنفی قرار گرفت.

 

مدیر توسعه بازار شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین ادامه داد: در حال حاضر کلیات مطالعات و طرح توجیهی در دست اجراست و در آینده نزدیک نسبت به مکان یابی و اجرای این شهرک های اقدامات لازم انجام می شود.

 

وی عنوان کرد: در حال حاضر به دلیل موقعیت استراتژیک استان قزوین و قرار گرفتن محورهای مواصلاتی پرتردد در استان به طوری که 800 هزار تردد در محورهای مواصلاتی انجام می شود، بستر مناسبی برای معرفی ظرفیت های استان از حیث معرفی خوشه های کسب و کار وجود دارد که ان شاالله بتوانیم زیتون و شیرینی سنتی را به نحو احسن معرفی کنیم.

 

افشار اعلام کرد: توقف های خوبی در مسیرهای مواصلاتی استان وجود دارد که ان شاالله هموطنان بتوانند از این ظرفیت های استان بهره مند شوند.

 

وی خاطر نشان کرد: امسال 2 شهرک صنفی مصوب شده است و طرح های توجیهی برای سایر نقاط استان را هم ارائه کرده ایم که ان شاالله بعد از تصویب نسبت به اجرای آنها اقدام می شود که خوشه کفش دانسفهان موضوعی است که در برنامه داریم که در محور مواصلاتی بوئین زهرا قرار دارد و همچنین خوشه کشمش را داریم که در آینده نزدیک نسبت به انجام آن اقدام می شود.

 

کد خبر 1240735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha