جمع آوری بیش از ۱۱ میلیارد تومان صدقه در استان زنجان

صالحی، یکی از مهم‌ترین طرح‌های اجرایی کمیته امداد در حوزه توانمندسازی را اجرای طرح جمع‌آوری صدقات بیان کرد و گفت: بر این اساس خیران نیک اندیش زنجانی از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، روح الله صالحی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در زمان حاضر ۱۷۹ مرکز نیکوکاری در استان فعالیت می‌کنند که از سوی نیروهای مردمی و با نظارت این نهاد با هدف حمایت از اقشار نیازمند راه‌اندازی شده اند و کمک‌های مردمی را در اسرع وقت به دست نیازمندان می‌رسانند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، یکی از مهم‌ترین طرح‌های اجرایی کمیته امداد در حوزه توانمندسازی و خدمت‌رسانی موثر به خانواده‌های تحت حمایت را اجرای طرح جمع‌آوری صدقات بیان کرد و گفت: بر این اساس خیران نیک اندیش و نیکوکار زنجانی از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده اند.

 

به گفته این مسوول، وجوه حاصل از طرح صدقات در هر منطقه برای ارائه خدمات مورد نیاز خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و سایر اقشار نیازمند در بخش‌های مختلف از جمله مسکن، امور تحصیلی و فرهنگی، ازدواج نیازمندان، امور درمانی و خدمات موردی بر اساس نیازسنجی انجام شده در همان مناطق هزینه شده است.

 

وی با اشاره به اجرای پویش " یلدا به شرط مهربانی" با هدف جمع‌آوری کمک های مردمی برای خانواده‌های نیازمند تحت حمایت این نهاد خاطرنشان کرد: کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران زمینه کاهش مشکلات اقتصادی نیازمندان را فراهم می‌کند.

 

صالحی افزود: خیران و مردم نیکوکار در سطح استان زنجان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی اعم از میوه، آجیل و شیرینی را از طریق مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان به دست خانواده‌های نیازمند برسانند.

 

کد خبر 1240752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha