خدمت رسانی ۱۵۰۰گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی مازندران|شهید احمد صالحی مله یک شخصیت امنیتی و خدمتگزار به محرومین بود

سردار مسلمی با بیان اینکه در حوزه مسکن محرومین تعداد۱۲۶۴پروژه مسکن را در بازه زمانی ۱۳۹۹تا۱۴۰۱انجام شده، گفت: بخش اعظم این خدمات توسط گروه های جهادی در قالب رزمایش جهادگران فاطمی یک و ۲انجام پذیرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،‌سردار سیاوش مسلمی امروز(۲۸آذر) در آئین اختتامیه دومین رزمایش جهادگران فاطمی استان مازندران تحت عنوان شکوه خدمت که با محوریت شهید محمد عارف کاظمی در سالن الغدیر سپاه کربلا در حال برگزاری است،‌ ضمن گرامیداشت یاد و نام ۱۰هزار و ۴۰۰شهید دوران دفاع مقدس و شهدای جهادگر، با بیان اینکه در طول رزمایش جهادگران فاطمی یک و ۲شاهد تسهیل گری بسیاری از مدیران دستگاه های اجرایی استان بوده ایم،‌اظهار کرد: اقدامات بسیار ارزشمندی در حوزه محرومیت زدایی به ویژه تامین مسکن محرومین به همت گروه های جهادی استان صورت گرفت.

 

فرمانده سپاه کربلا به فعالیت هزار  گروه جهادی در اولین رزمایش جهادگران فاطمی استان اشاره کرد و افزود: در دومین مرحله از این رزمایش ۱۵۰۰گروه جهادی فعالیت داشتند.

 

سردار مسلمی با اشاره به فعالیت های گروه های جهادی در عرصه های درمانی،‌ علمی،‌آموزشی و... گفت: دشمنان انقلاب تلاش دارند با امراطوری رسانه ای ملت را به انقلاب بدبین کند اما گروه های جهادی تلاش می کنند با رفع مشکلات مردم ،‌امید به جامعه بازگردد.

 

وی با ببان اینکه زمانیکه گروه های جهادی در مناطق محروم حاضر می شوند بسیاری از توطئه های استکبار خنثی می شود،‌افزود: فعالیت جهادی این گروه ها در مناطق محروم  حرکت در مسیر جهاد تبیین که رهبری ترسیم کردند.

 

سردار مسلمی با بیان اینکه کشور برای رفع مشکلات نیازمند بازگشت به روحیه جهادی بسیجیان دارد، گفت: تفکر جهادی در هر یک از ادارات جاری و ساری باشد قطعا مشکلات مردم مرتفع خواهد شد.

 

وی به نگاه بلند شهید احمد صالحی مله از شهدای امنیت در حوزه محرومیت زدایی اشاره کرد و افزود: این شهید والامقام با وجود اینکه در دستگاه امنیتی خدمت می کرد اما لحظه ای از خدمت به مردم به ویژه محرومین کوتاهی نکرد.

 

سردار مسلمی با بیان اینکه در حوزه مسکن محرومین تعداد۱۲۶۴پروژه مسکن را در بازه زمانی ۱۳۹۹تا۱۴۰۱انجام شده، گفت: ۲۸۳میلیارد تومان در این حوزه هزینه شده است.

 

وی با بیان اینکه در بخش های عمرانی نیز  ۵۲۰میلیارد تومان هزینه شده است،‌ اذعان کرد: این اقدامات با بهره گیری از گروه های جهادی و بسیجیان انجام شده است. 

 

سردار مسلمی با بیان اینکه ۱۱۰۰واحد مسکن محرومین را برای امسال متعهد شده ایم،‌گفت: ۳۳۶میلیارد تومان نیز در حوزه آبرسانی تعهد خدمت داریم.

 

وی به ورود گروه های جهادی در حوزه رفع معضل پسماند استان مازندران اشاره کرد و افزود: اگر بتوانیم از ظرفیت نیروهای مردمی و جهادی بهره مندشویم هر اقدام نشدنی انجام خواهد شد.

 

سردار مسلمی با بیان اینکه ۱۹مجتمع آبرسانی به همت بسیج سازندگی با ظرفیت گروه های جهادی در استان ایجاد شد،‌گفت: در استان گروه های جهادی بسیار فعال و تخصصی برای خدمت به مردم به خط هستند.

کد خبر 1240767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha