نمایش مادرانه در محل زینبیه شهر آوه برگزار شد

همزمان با ایام فاطمیه، نمایش مادرانه با همکاری کانون فرهنگی هنری مسجد جامع آوه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، همزمان با ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها نمایش مادرانه کاری از گروه نمایشی ریشه در بیشه و با مشارکت مرکز افق امامزاده شاهزاده حسین(ع) ساوه، شامگاه گذشته ۲۷ آذر ماه ۱۴۰۱ بعد از نماز مغرب و عشاء در محل زینبیه شهر آوه و با حضور مردم شریف شهر آوه و مسئولین شهری برگزار گردید.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد جامع آوه با اشاره به اینکه این نمایش مذهبی با همکاری روابط عمومی شورای اسلامی، شهرداری، دفتر امام جمعه و کانون فرهنگی هنری مسجد جامع آوه برگزار شد، افزود: این نمایش با استقبال گسترده از سوی اقشار مختلف روبرو شد.

 

عباس خلیقی همچنین به برگزاری مراسم عزاداری و سینه زنی در دهه ایام فاطمیه خبر داد و گفت: این برنامه با حضور گسترده اقشار مختلف به ویژه جوانان برگزار شد و شرکت کنندگان علاوه بر عزاداری و سینه زنی از بیانات سخنرانان و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بهره مند شدند.

 

وی همچنین به اجرای ویژه برنامه شب شهادت حضرت زهرا(س) نیز اشاره کرد و گفت: در این مراسم از سخنرانان برجسته و مداحان دعوت شده است و گروه سرود نوجوانان نیز برای اجرای سرود توسط کانون دعوت شده اند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد جامع آوه همچنین ادامه داد: ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا سلام الله علیه فرصت مناسبی برای تبیین سیره و منش حضرت زهرا سلام الله علیها و جهاد تبیین است.

 

خلیقی اضافه کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با توجه به جامعه هدف خود، وظیفه سنگینی در این راستا دارند و باید با برگزاری برنامه ها با محوریت جوانان در این راستا گام بردارند.

کد خبر 1240819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha