تقدیر از ۱۰ ایده برتر نماز در نیروی هوایی ارتش

بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز به همت ستاد اقامه نماز کشور در نیروی هوایی ارتش برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز  به همت ستاد اقامه نماز کشور در سطح نیروی هوایی ارتش برگزار می شود. این اجلاس در تمام یگان ها و رده های این نیرو در ۲ گروه اقا و خانم  از 15 سال به بالا برگزار و علاقمندان می توانند آثار خود را به ادرس وبگاه ستاد اقامه نماز ارسال کنند.

 

فراخوان این اجلاس با موضوع نماز، مدرسه، دانشگاه، خانواده و معلمان آینده در سطح کشوری برگزار می شود و موضوعات فراخوان عبارتند از نگرش معلمان در پیوند نماز، مدرسه، دانشگاه، خانواده و مسجد، جایگاه معلم در تبیین الگوهای برتر نماز مدرسه ، دانشگاه، خانواده و مسجد ، تجربه معلمان در توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، ظرفیت فناوری و فضای مجازی در پیوند نماز، مدرسه، دانشگاه، خانواده و مسجد و همچنین ارایه الگوهای موفق اندیشه ورزی در انجمن اولیا و مربیان است. از جمله اهداف این اجلاس می توان به اشاعه و نشر حداکثری فرهنگ نماز و جذب فرزندان به نماز جماعت اشاره کرد.

 

 

این اجلاس در سطح نیروی هوایی برای کلیه کارکنان و خانواده ها برگزار می شود و علاقه مندان می توانند آثار خود را از اول بهمن ماه تا 25 دی ماه ارسال کنند و پس از پایان اجلاس ایده ها و مقالات برتر جمع آوری و برای معرفی به ستاد اقامه نماز ارایه می شود تمامی شرکت کنندگان در این اجلاس در نیروی هوایی تقدیر می شوند و  در پایان این اجلاس به 10 ایده و موضوع برتر جوایز نفیس اهدا می شود.

کد خبر 1240820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha