طرح زمستانه پلیس در زنجان آغاز شد

سردار طراقیه با بیان اینکه پلیس خدمتگذار مردم است، گفت: هدف از اجرای طرح زمستانه پلیس، تسهیل در عبور و مرور، کنترل راه ها و محور های مواصلاتی، پیشگیری از بروز حوادث تلخ جاده ای است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، سردار محمد طراقیه امروز در رزمایش زمستانه پلیس راه استان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت ایام فاطمیه بیان داشت: با برنامه ريزي، هم افزایی و هماهنگي پلیس و سایر نهادهای مربوطه، اقدامات صحيحي را در راستاي تسهيل عبور و مرور مردم در جاده ها و محورهاي مواصلاتي انجام خواهیم داد.

 

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اجرای رزمایش زمستانه پلیس و دستگاه های خدمات رسان، ابراز کرد: این طرح عملا از ۲۰ آذر ماه آغاز و با قوت تا ۲۰ اسفند ادامه خواهد داشت.

 

وی با اشاره به اهداف اجرای این طرح، تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح تسهیل در عبور و مرور، کنترل راه ها محور های مواصلاتی استان، پیشگیری از بروز حوادث تلخ جاده ای و غیره است.

 

سردار طراقیه با بیان اینکه در بین تمامی دستگاه های خدمات رسان در حوزه راه هم افزایی خوبی در استان وجود دارد، عنوان کرد: پلیس راه در اجرای این طرح به دنبال خدمت رسانی به مردم است.

 

وی با بیان اینکه حضور قدرتمند دستگاه های خدمات رسان و پلیس در این طرح کمک می کند شاهد کمترین حوادث جاده ای در استان باشیم، ادامه داد: امیدواریم در پایان این رزمایش شاهد کاهش جان باختگان جاده ای باشیم.

 

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه پلیس خدمتگذار مردم است و تمام تلاش پلیس خدمت به مردم است، افزود: پلیس در محور های مواصلاتی برای ایجاد امنیت پایدار حضور فعال دارد.

 

سردار طراقیه با اشاره به نقش رسانه ها در کاهش تصادفات جادای، ابراز کرد: رسانه ها می توانند با اطلاع رسانی درست در خصوص وضعیت جوی و جاده ها موجب کاهش تصادفات جاده‌ای شوند.

 

وی با اشاره به فعال بودن دوربین های ثبت تخلفات و سامانه های سرعت متوسط در استان، تصریح کرد: با تلاش های پلیس شاهد کاهش تصادفات جاده ای هستیم.

 

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به حضور گشت های محسوس و نامحسوس پلیس راه در محور های مواصلاتی، ادامه داد: امیدواریم با اجرای این طرح شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان باشیم.

 

سردار طراقیه با اشاره به افزایش تقدیر شهروندان از پلیس راه، عنوان کرد: تقدیر شهروندان در حوزه پلیس راه ۱۶ درصد  افزایش و انتقاد از پلیس راه ۳۸ درصد کاهش داشته است.

 

گفتنی است در پايان اين مراسم، رژه خودروهاي پليس و ساير ارگان هاي دخيل در طرح زمستانه با نظم خاصي برگزار شد.

کد خبر 1240845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha