نظارت بر بازار خراسان جنوبی در آستانه شب یلدا تشدید می‌شود/ افتتاح نمایشگاه ویژه شب یلدا

اشرفی گفت: در آستانه شب یلدا نظارت بر بازار خراسان جنوبی به منظور توزیع عادلانه کالاها با قیمت‌های مصوب تشدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد اشرفی صبح امروز دوشنبه (۲۸ آذر) در گارگروه تنظیم بازار استان اظهار کرد: نظارت‌ها بر بازار برای جلوگیری از افزایش قیمت کالاها و مواد غذایی در آستانه شب یلدا افزایش خواهد یافت.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: همچنین نمایشگاه شب یلدا از امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی بیرجند برپا می‌شود و از ساعت ۱۶ عصر الی ۲۱ شب برای بازدید عموم مردم دایر است.

 

اشرفی در ادامه با اشاره به تأمین تخم مرغ مورد نیاز شهرستان ها تصریح کرد: بالغ بر ۴۲ واحد واحد پرورش مرغ تخم‌گذار با ظرفیت تولید روزانه ۸۰ تن تخم مرغ در استان فعال است که برآورده مصرفی استان ۳۰ تا ۴۰ تن است که مقرر شد برای پیشگیری از کمبود و گران فروشی هر کدام از تولیدکنندگان تأمین بخشی از شهرستان ها را داشته باشند.

 

وی به بحث تأمین میوه شب عید نوروز اشاره کرد و گفت: در همین راستا از اکنون سازمان جهاد کشاورزی با همکاری تعاون وستایی موظف به تأمین و خرید میوه برای عید نوروز شدند تا در این ایام دچار مشکل نباشیم.

 

گفتنی است، در این نمایشگاه استان‌های خراسان جنوبی، رضوی، آذربایجان شرقی، یزد، کرمانشاه و سیستان و بلوچستان حضور دارند و انواع آجیل، خشکبار، شیرینی و دیگر اقلام مورد نیاز شب یلدا در این نمایشگاه با تخفیف ۱۰ تا ۲۰ درصدی عرضه می‌شود.

 

 

کد خبر 1240846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha