حضور جوانان در محافل ملی و مذهبی خنثی کننده توطئه دشمنان است

حجت الاسلام صفاهانی گفت: حضور جوانان و نوجوانان در محافل ملی و مذهبی علاوه بر تبیین فرهنگ و معارف دینی، خنثی کننده توطئه دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حجت الاسلام محمد صفاهانی امام جمعه محترم شهرستان خنداب با حضور در جمع اعضای کانون فرهنگي امام خامنه ای مدظله العالی با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

 

امام جمعه خنداب ضمن تقدیر از فعالیت های گسترده کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای و تلاش های این مجموعه در راستای جذب جوانان گفت: حضور جوانان در نماز پرفضیلت جمعه باعث رونق بیش از پیش این قرارگاه فرهنگی می باشد و ما باید تمام تلاشمان را برای جذب حداکثری جوانان به نمازجمعه انجام دهیم.

 

حجت الاسلام صفاهانی، افزود: جوانان، نوجوانان و نونهالان شهر خنداب و محله های قلعه و حصار  میتوانند با مراجعه به ستادنمازجمعه - معاونت امور جوانان عضو ستاد شده و مسئولیت محوله را انجام دهند.

 

وی با اشاره به اینکه نه تنها امام جمعه بلکه کلیه مسئولین شهرستان باید برای حضور جوانان در محافل ملی و مذهبی و اوقاف فراغت ایشان تلاش کنند خاطر نشان کرد: دفترامام جمعه و ستاد نمازجمعه قول یک اردوی برون استانی را به جوانان و نوجوانانی که حضور فعال و همیشگی در‌نمازعبادی‌سیاسی جمعه را دارند می دهد.

 

حجت الاسلام صفاهانی گفت: حضور جوانان و نوجوانان در محافل ملی و مذهبی علاوه بر تبیین فرهنگ و معارف دینی، خنثی کننده توطئه دشمنان است.

 

در ادامه این نشست، مسئول کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای و امور جوانان ستاد نمازجمعه نیز ضمن تشکر از امام جمعه بابت حضور در بین نونهالان و مساعدت ویژه ایشان، گفت: معاونت امور جوانان بیش از پیش تلاش خود را با برنامه ریزی دقیق جهت حضور حداکثری جوانان، نوجوانان و نونهالان به نماز جمعه خواهد کرد.

 

محسن یادگاری به بخشی از فعالیت های کانون اشاره کرد و افزود: این برنامه های با حضور و محوریت جوانان با هدف آشنایی هر چه بیشتر آنان با فعالیت های فرهنگی انجام می شود.

 

وی اضافه کرد: اشاءالله به یاری خدا کار های فرهنگی بزرگی نیز در آینده با حضور جوانان مساجد شهر خنداب با همکاری دیگر معاونت ها انجام خواهیم داد.

 

در این نشست خلاصه ای از عملکرد امور جوانان ستاد به امام جمعه محترم ارائه شد و ایشان نیز قول کمک همیشگی را به جوانان، نوجوانان و نونهالان ستاد نمازجمعه شهر خنداب دادند.

کد خبر 1240851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha