تحقق وعده وزیر اقتصاد در کمتر از ۴۸ ساعت

ذاکریان گفت: بر مبنای وعده وزیر اقتصاد، در مرحله اول ۲ میلیارد تومان از سهم مالیاتی خراسان جنوبی از یکی واحدهای معدنی به حساب خراسان جنوبی واریز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی امور اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی، مرتضی ذاکریان در دیدار مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی خراسان جنوبی اظهار کرد: فضایی ارزشمند همدلی همگرایی و همسویی برای رسیدن به اهداف سند تحول و عملیاتی راهبردی ایجاد شده است.

 

وی ادامه داد: اولین سفر از دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور انجام شد و حضور مردم پاسخ دشمنان و معاندان نظام جمهوری اسلامی را داد.

 

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی تصریح کرد: مردم خراسان جنوبی رویداد بزرگی را رقم زدند که برگی دیگر بر افتخارات استان افزود.

 

وی بیان داشت: در جریان حضور رئیس جمهور در استان سفر وزیر اقتصاد را نیز داشتیم که در کمتر از دو روز وعده ایشان محقق شد.

 

ذاکریان با اشاره به دستور وزیر امور اقتصادی و دارایی برای تعیین تکلیف پرونده‌های مالیاتی مودیان معدنی گفت: در مرحله اول روز گذشته بر مبنای این دستور ۲ میلیارد تومان از سهم مالیاتی استان از یکی واحدهای معدنی به حساب استان واریز شد.

 

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با بیان اینکه ایجاد و بازسازی انبار اموال تملیکی استان در سفر وزیر به تصویب رسید، بیان داشت: باید پیگیری‌ها برای اجرای دستور مقام عالی وزارت انجام شود.

 

ذاکریان ادامه داد: کلنگ این پروژه بر زمین بخورد تا زیرساخت اولیه برای این مجموعه فراهم شود.

 

وی گفت: عرض خدا قوت خدمت شما در برپایی میز ارتباطات مردمی و حضور مؤثر در ارائه خدمات به مردم داریم.

 

در پایان لوح تقدیری به امضای وزیر امور اقتصادی و دارایی در راستای تحقق حداکثری اهداف و برنامه‌های دور اول سفر رئیس جمهور و بسترسازی و اجرای برنامه‌های دور دوم سفر برای تسهیل ارتباط مستقیم با مردم به مهدی اسماعیل پور مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی خراسان جنوبی اعطا شد.

 

 

 

کد خبر 1240936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha