دیدار مردمی مسئولان لنگرود با اهالی روستای بالا سالکویه

در ادامه سلسله ملاقات های چهره به چهره و حضور میدانی فرماندار با روستائیان، این بار میز خدمتی در مسجد  روستای بالاسالکویه  بخش کومله لنگرود برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، در ادامه سلسله ملاقات های چهره به چهره و حضور میدانی فرماندار و نماینده مردم شهرستان لنگرود به همراه معاونین فرماندار وروسای ادارات شهرستان با روستائیان، این بار میز خدمتی عصر امروز ( دوشنبه، ۲۸ آذر) در مسجد  روستای بالاسالکویه  بخش کومله لنگرود برپا شد.


محمد رضا  جلالی در این مراسم  با تاکید بر حضور در بین مردم و رسیدگی به درخواست ها و مشکلات مردم را  افتخاری برای مسئولین دانست و گفت:  با توکل به باری تعالی همه همت وتوان خود را برای پیشرفت روستاها  وحل مسائل ورفع معضلات مردم عزیزمان به کار خواهیم بست تا شاهد رضایت مندی آنان و متعاقبا رضایت باری تعالی را مهیا سازیم.

 
فرماندار شهرستان لنگرود ضمن تاکید به مدیران اجرایی شهرستان که در مسجد حضور داشتند، افزود: دوست داشتن مردم  و در کنار آنان و مشکلاتشان بودن و تطبیق رفتار وگفتارمان، تقرب به خداوند منان را  تحصیل می کند.


نماینده عالی دولت در شهرستان لنگرود با تاکید بر اینکه  میز خدمت در روستاها با هدف  تسهیل خدمت رسانی برپا می شود، تصریح کرد: علاوه بر ارائه خدمت در  سطح ادارات شهرستان، راه اندازی میز خدمت در روستاها نیز با هدف ارائه خدمات در سریعترین زمان و  کاهش فاصله میان مردم و مسئولان است که در شهرستان لنگرود این مهم به صورت مداوم در سطح روستاهای شهرستان در حال برگزاری است.


وی ضمن عذرخواهی برای وجود برخی مشکلات در سطح روستا از مردم نیز در جهت ایجاد فضای بهتر و مناسب برای زندگی آحاد مردم مطالبه کمک کرد.


جلالی با برشمردن برخی از مشکلات از جمله تولید زباله در سطح شهرستان از مردم استمداد کرد در ضمینه تفکیک زباله از مبدا وکاهش تولید زباله، انعقادکشت قرار دادی، بیمه محصولات کشاورزی، پرداخت آب بهای کشاورزی، حفاظت از اموال عمومی موجود در روستا و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی از جمله آب، برق بویژه گاز اهتمام لازم را داشته باشند.

کد خبر 1240949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha