تداوم اجرای طرح نظارتی بازار ویژه شب یلدا در قرچک

 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قرچک گفت: طرح نظارتی بازار ویژه شب یلدا در قرچک اجرایی و با متخلفان توسط بازرسان این اداره برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، بهنام میرزایی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قرچک دوشنبه شب(۲۸آذرماه)در جمع خبرنگاران از آغاز اجرای طرح نظارتی بازار ویژه شب یلدا در قرچک خبر داد گفت: به منظور احقاق حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سو استفاده احتمالی عوامل سودجو در بازار در ایام پایانی آذر ماه (شب یلدا) این طرح در شهرستان ورامین اجرا می‌شود.

 

وی با بیان اینکه طرح نظارت بازار ویژه شب یلدا از روز پنجشنبه مورخ ۲۴ آذر ماه آغاز شده است گفت: این طرح تا اول دی ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قرچک در ادامه افزود: اجرای این طرح با هدف کنترل قیمت‌ها و مقابله با تخلفات احتمالی در بازار عرضه کالاهای پر مصرف ویژه شب یلدا همچون انواع میوه، شیرینی و خشکبار صورت خواهد پذیرفت و بازرسی‌های مشترک دستگاه‌های نظارتی از جمله اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، شبکه بهداشت و دامپزشکی از واحدهای صنفی مرتبط با این امر تشدید خواهد شد.

 

میرزایی در پایان با اشاره به بازرسی ویژه در این ایام عنوان داشت: در راستای اجرای این طرح چهار تیم بازرسی شامل بازرسان اداره صمت و اتاق اصناف در قالب گشت‌های مشترک با حضور مستمر در بازار شهرستان قرچک از واحدهای صنفی مربوطه نظارت می‌کنند.

کد خبر 1240970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha