طرح بهسازی معابر روستای محمدآباداعلا بخش مرکزی شهرستان قرچک اجرا شد

بخشداری مرکزی شهرستان قرچک از مراحل اجرای پروژه بهسازی و جدول کش معابر روستای محمدآباداعلا بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، مجید قیصرپناه بخشداری مرکزی شهرستان قرچک در این بازدید اظهار داشت: باتوجه به پیگیری صورت گرفته پروژه های متعدد عمرانی در سطح روستاهای شهرستان قرچک در مرحله اجرا می باشد و در این راستا زیرسازی و اجرای کفپوش معابر سطح روستای محمدآباداعلا به مساحت کل ۲۲۰۰ مترمربع و با اعتبار کلی بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال که ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ۴میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات دهیاری انجام شده است.

 

بخشدار قرچک اذعان کرد: کوچه های رضوان ۸ ،۹، ۱۱، ۱۲ وکوچه کشاورز ۴ و پیاده رو خیابان شهید روزبه نیا از جمله پروژه های اجرا شده می باشد.

 

این مسئول تصریح کرد: ۹ میلیارد ریال این اعتبار از بودجه تملک دارایی سهم شهرستان قرچک و ۶ میلیارد ریال از محل تبصره ز بند ۸ بودجه کشور تامین شده که برای بهسازی معابر این روستا هزینه می‌شود.

 

وی افزود: در روستای محمدآباداعلا همچنین پروژه جدول کشی کوچه مخابرات و بن بست های فرعی آن به طول ۳۵۰ مترطول در مرحله اجرا است و همچنین طی اجرای این پروژه دو عدد تیرچراغ برق نیز با هزینه ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال جابجا شده است.

 

قیصرپناه در ادامه گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال توسط پیمانکار در حال اجرا بوده و بزودی به اتمام خواهد رسید.

 

کد خبر 1240986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha