مشارکت ۴۸۰ پرسنل فوریت های پزشکی زنجان در طرح امداد زمستانی اورژانس

تقی لو گفت: طرح امداد زمستانی اورژانس ۱۱۵ استان زنجان همزمان با اورژانس کشور و سایر ارگان‌های خدمات رسان از روز گذشته ۲۸ آذرماه آغاز شد و ۴۸۰ پرسنل فوریت پزشکی در آن حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، داریوش تقی‌لو در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  تمامی پایگاه‌های اورژانس و ناوگان این مرکز اعم از اتوبوس آمبولانس و اورژانس هوایی خصوصاً آمبولانس‌های کمک‌دار به تجهیزات فنی زمستانی مجهز شده‌اند و آماده انجام ماموریت می‌باشند.

 

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان جهت پذیرش بیماران و مصدومان ناشی از حوادث ترافیکی و زمستانی انجام شده است؛ اظهار کرد:  اورژانس هوایی استان نیز آماده انجام ماموریت در مناطق صعب‌العبور و روستاهای محصور می‌باشد.

 

وی تعداد پرسنل فوریت‌های پزشکی در طرح زمستانی که به ارائه خدمات به بیماران و مصدومان خواهند پرداخت ۴۸۰ نفر عنوان کرد و گفت:  تمهیدات لازم در خصوص فراخوان نیروهای خارج از شیفت جهت مقابله با شرایط بحرانی مرتبط با برف و سرما نیز انجام شده است.

 

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: طرح امداد زمستانی اورژانس زنجان تا ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1240989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha