پیرستانی، وحدت و انسجام مراکز علمی مثل دانشگاه ها با همدیگر و دانشگاه و حوزه را مایه اعتلای جامعه دانست.

اکبر پیرستانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به لزوم اتحاد حوزه و دانشگاه و دیگر نهادها و مراکز علمی اظهارداشت: تعامل این مراکز با همدیگر پیشرفت همه جانبه را رقم می زند.

 

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد استان اصفهان افزود: تعامل های فکری منجر به تولید محتوا موثر خواهد شد و دشمن هم فضای اختلافی را برای رسیدن به اهداف خود بر نمی دارد.

 

وی بر تلاش در جهت افزایش تعاملات علمی و اجرایی تاکید کرد و اذعان داشت: وحدت و انسجام مراکز علمی مثل دانشگاه ها با همدیگر و دانشگاه و حوزه مایه اعتلای جامعه است که اگر با جامعه و مدیریت اجرایی توام بشود آنگاه دستاورد آن دو چندان می شود.

 

استاد دانشگاه آزاد اصفهان با بیان اینکه صنعت از نبود نیروی توانمند علمی گلایه داشته و دانشجویان هم از بیکاری پس از تحصیل انتقاد می کنند، تصریح کرد: در دوران دانشجویی باید زمینه همکاری صنعت و دانشگاه فراهم شود تا دغدغه ها کاهش و مشکلات حل شود.

 

وی یادآورشد: 2 واحد کارآموزی قادر به حل مشکل مهارت آموزی و تجربه اندوزی دانشجو در محل کار رشته خود نیست و باید تعانل و رفت و آمد به صنعت و مدیریت اجرایی فراهم شود.

 

به گفته پیرستانی دانشگاه آزاد اصفهان با ایجاد بستر تعاملی در این حوزه توانسته زمینه فعالیت سه هزار دانشجو در صنعت را فراهم کند و این موضوع سبب انگیزه تحصیل آنان هم شده است.

 

وی نمایشگاه طرح پویش را فرصت دیگر برای حضور صنعتگران در دانشگاه بیان کرد و گفت: فعالان صنعتی استان در دانشگا آزاد اصفهان نمایشگاه برپا کرده و توانمندی شرکت خود را معرفی می کنند.

 

این استاد دانشگاه، افزود: هدایت تحصیلی دانش آموزان در آینده شغلی و سهم فعالیت اقتصادی و اجتماعی نقش دارد که باید به صورت پایه ای به آن پرداخته شود.

کد خبر 1241009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha