کانون مسجد امیرالمومنین(ع) میزبان سفره های شب یلدایی محرومان است

حجت الاسلام دهقاندار با اشاره به حمایت و پوشش ۴۶ خانوار کم بضاعت محله با محوریت مسجد امیرالمومنین(ع) گفت: کانون مسجد امیرالمومنین(ع) میزبان سفره های شب یلدایی محرومان است.

خبرگزاری شبستان - استان البرز: شب یلدا یکی از شب های با اهمیت در میان ایرانیان است. شبی که در سبک زندگی اسلامی و ایرانی، محفل همنشینی و میزبانی خانواده ها از یکدیگر است. 

 

در این میان فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد با در نظر گرفتن اهمیت شب یلدا در میان خانواده های ایرانی، اقدام به توزیع بسته های معیشتی با رنگ و لعاب یلدایی میان خانواده های محروم کرده اند. 

 

از جمله این محله های کم برخوردار در منطقه اوقافی های واقع در کرج است. منطقه ای که مسجد امیرالمومنین(ع) مأموا و مأمن بسیاری از خانواده ها به ویژه محرومان است.

 

همزمانی ایام فاطمیه که ایام عزاداری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است، از دیگر دلایل اجرای طرح مواسات و همدلی با رنگ و شکل یلدایی است.

 

حجت الاسلام دهقان با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص طرح میزبانی شب یلدا از طرف مسجد امیرالمومنین(ع) گفت: با همت اهالی محل با محوریت مسجد امیرالمومنین(ع) ۱۴۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ به خانواده های نیازمند تحت پوشش کانون صراط حق اهداء می شود. 

 

مدیر و امام مسجد امیرالمومنین(ع) افزود: در سطح محله اوقافی ها، ۴۶ خانواده نیازمند تحت پوشش کانون فرهنگی هنری صراط حق محله اوقافی ها هستند.

 

شبکه سازی و برنامه تشکیلاتی به منظور شناسایی خانوارهای محروم و کم بضاعت از جمله اقداماتی است که مدیرکانون فرهنگی هنری صراط حق به آن اشاره کرد. 

 

گفتنی است، طرح مواسات و همدلی که همزمان با شیوع بیماری آغاز شد، همچنان مورد توجه و در رأس برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

 

 

 

کد خبر 1241035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha