اغتشاشات اخیر کشور ضرورت جهاد تبیین را بیش از هر زمانی نشان داد

قبادی نژادبا بیان اینکه در حوادث اخیر کشور شاهد بودیم که دشمن از طریق فضای مجازی مبانی فکری خود را در ذهن مردم خصوصا نوجوانان جای داده، آنان را به خیابان ها کشاند، گفت: مقابله با این تاکتیک استکبار فوریت و قطعیت جهاد تبیین را می طلبد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، قبادی نژاد امروز(۲۹آذر) در نشست آموزشی که در مدرسه علمیه صدیقه طاهره(سلام الله علیها) نوشهر، با حضور اساتید، طلاب، مربیان طرح امین و عموم مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت برگزار شد، بیان کرد: انقلاب اسلامی و تفکرات آن، با سرعت عجیبی در دنیا در حال گسترش است و درد آمریکا هم همین است.

 

کارشناس مسائل سیاسی افزود: یک امپراطوری جدید در جهان در حال شکل گیری است که مردم ایران سازنده آن هستند، لذا آمریکا تمام دنیا را تجهیز کرده تا از طریق انواع تحریم، ایجاد داعش، ترور دانشمندان، تبلیغات رسانه ای و به هر نحو ممکن دیگر، کشور ایران را به زانو در بیاورد. 

 

قبادی نژاد خاطر نشان کرد: آمریکا برای جنگ با ایران از یک راهبرد کوتاه مدت، یعنی نا امید کردن مردم، با نمایش ناکار آمدی نظام در تمام لایه ها استفاده کرد، که اصلی ترین ترفند آنان است و هم اکنون نیز در حال اجرا می باشد و همزمان راهبردهای میان مدت و بلند مدت را نیز در دستور کار خود دارد.

 

تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به وقایع اخیر کشور و ادامه دار شدن آشوب ها، اظهار کرد: در اغتشاشات اخیر، نوجوانان و به ویژه زنان و دختران، لیدر اصلی اغتشاشات بوده اند و این مسئله رسالت زنان فعال و نیروهای آتش به اختیار و خودجوش را بیشتر می کند.

 

وی در ادامه گفت: دشمن از طریق فضای مجازی در زمان بسیار کم مبانی فکری خود را در ذهن مردم مخصوصا نوجوانان جای می دهد و با القاء داده های غلط، آنان را تحت تاثیر قرارداده و به خیابان ها می کشاند.

 

قبادی نژاد در توضیح اهمیت مقابله با راهبردهای دشمن، افزود: طبق بیانیه گام دوم انقلاب، نخستین و ریشه ای ترین کار، ایجاد امید در خود و دیگران با رویکرد جهاد تبیین است.

 

وی با تاکید بر فوریت و قطعیت جهاد تبیین از نگاه رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: امیدوار کردن و امید آفرینی در جامعه، با نمایش دستاوردهای رشد در ایران، هویت بخشی به نوجوانان، کاهش آسیب های اجتماعی، کادرسازی و نیروسازی، مطالبه گری و ساماندهی جنبش های اجتماعی، از جمله راه های تغییر وضعیت موجود به یک وضعیت مطلوب است.

 

قبادی نژاد در پایان خاطرنشان کرد: باید کشور را با تمام ابعاد آن ببینیم، ایرانی که امن ترین کشور در نا امن ترین منطقه دنیا است؛ باید از جزئی نگری خارج شده و برای رسیدن ایران به اوج عزت و اقتدار همه توان خود را به کار بگیریم.

کد خبر 1241062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha