افرادی که به ندای امام مسلمانان در خصوص جهاد تبیین لبیک نگفتند، پشیمان خواهند شد

حجت الاسلام یعقوبی،گفت: افرادی که به ندای امام مسلمانان در خصوص جهاد تبیین لبیک نگفتند، پشیمان خواهند شد و برخی به بهانه های اقتصادی و دلخوری سیاسی میدان را ترک کردند، به یقین با لگد محکم دشمن، آن هم در درون خانه هایشان از خواب بیدار خواهند شد.

حجت الاسلام مقداد یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به اغتشاشات و فتنه های اخیر،گفت: در کرمانشاه، سکوت برخی خواص در حوادث اخیر تکرار تاریخ اسلام بود، گفت: خواصی که تا دیروز سنگ انقلاب و ولایت را به سینه می زدند و تجزیه طلبان را در کف خیابانها دیدند، سکوت و یا صریح حرف نزدند، مورد تنفر مردم هستند، چون «جهاد تبیین» جدی گرفته نشد، گذشته از وقوع حوادث اخیر، هزینه هم دادیم و دچار جنگ ترکیبی شدیم.

 

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب،افزود:دشمنان یک جنگ رسانه‌ای را علیه کشور به راه انداخته‌اند و همه دشمنان به میدان آمده‌اند و باید مراقب فتنه‌های دشمنان باشیم و این فتنه‌ها برای جلوگیری از پیشرفت‌های کشور است و دشمنان نمی‌خواهند ایران در عرصه‌های مختلف قوی شود.

 

وی با اشاره به اینکه تمام معاندان در این فتنه اخیر پای کار آمده بودند اما به لطف خدا و با حضور با بصیرت مردم این فتنه هم خنثی شد، خاطر نشان کرد: افرادی که بیشتر سر سفره انقلاب ارتزاق کردند، گذشته از طلبکار بودن، با موضعگیری وقیحانه پا به رکاب دشمن در جنگ رسانه ای بودند.

 

حجت الاسلام یعقوبی ، تصریح کرد: اولین و آخرین برنامه و هدف دشمن، تضعیف ایران قوی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تضعیف رهبری است و تنها راه مقابله با فتنه روشنگری و جهاد تبیین است تا نگذاریم فضا غبارآلود شود زیرا دشمن از این فضا به نفع اهداف خود استفاده می کند.

 

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب ، گفت: باید از نقش انقلاب اسلامی در ظهور منجی عالم بشریت، تبیین مبانی «جهاد تبیین»، آشوب های اخیر کشور و فتنه های آخرالزمان که رسالت تبلیغی ماست، غفلت نکنیم.

کد خبر 1241151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha