آغاز نهضت مسجد سازی در نیروی هوایی ارتش/استفاده از تمام ظرفیت مساجد برای  مقابله با هجمه های دشمن

حجت الاسلام قاضی با اشاره به جایگاه مساجد در مقابله با هجمه های دشمن گفت: نهضت مسجد سازی با ساخت و عمران مساجد در نیروی هوایی آغاز شد و از تمام ظرفیت مساجد در مواجه با هجمه های دشمن استفاده می شود.

حجت الاسلام سید احمد قاضی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد فعالیتهای دینی و مذهبی نیروی هوایی ارتش گفت: قرآن و عترت دو میراث گران بها و جدایی ناپذیر پیامبر گرامی اسلام (ص) و اهل بیت (ع) مفسران حقیقی قرآن هستند و همه ما باید در تمامی مراحل زندگی به دستورالعمل های این کتاب شریف عمل کنیم. قرآن کریم نخستین ودیعه پیامیر اکرم(ص) و برنامه جامع زندگی بشری برای تمام دوران ها است.

 

 رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش اظهار داشت: متاسفانه این کتاب الهی به حدی در غربت قرار دارد که حتی خود آیات این کتاب نیز صراحتا به این مهجوریت اشاره کرده و از این موضوع گلایه می کند.

 

 وی با اشاره به جایگاه امربه معروف و نهی از منکر در اصلاح جامعه تصریح کرد: بهترین امر به معروف و نهی از منکر دعوت به قرآن و مسجد است، قرآن کتاب شفاست و چاره و راه حل دوای تمام دردهای روحی و شخصیتی و حتی جسمی در آیات نورانی قرآن مجید نهفته است.

 

وی گفت: امروز با توجه به هجمه های گوناگون دشمن در تمامی بخش ها و به خصوص عرصه فرهنگی، وظیفه ما دوچندان شده است و مجموعه عقیدتی سیاسی با برگزاری انواع طرح ها و مسابقات قرآنی گامی بلند در راستای مقابله با دشمنان عرصه فرهنگی برداشته است.

 

 حجت الاسلام قاضی اظهار کرد: پیامبر(ص) می‌فرماید، مسجد در میان مردمی که در آن نماز نمی‌خوانند غریب است و خداوند در روز قیامت نظر رحمت خود را از آنها دریغ خواهد کرد.

 

وی یادآور شد:  با تلاشهایی که انجام شد، نهضت مسجد سازی با ساخت و عمران مساجد در نیروی هوایی آغاز شد و از لحاظ فیزیکی، زیبا سازی و نظافت فعالیتهای قابل توجهی صورت گرفت و اکنون مساجد این نیرو از تمام ظرفیت های خود استفاده می کنند.

کد خبر 1241159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha