حضور موثر سردار سلیمانی در عرصه مقاومت/ نام حاج قاسم لرزه بر اندام دشمنان می‌انداخت

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد، بااشاره به حضور موثر سردارسلیمانی درعرصه مقاومت، گفت: حاج قاسم دلاورمردی است كه هم لباس رزم برتن می‌كرد و دردفاع ازمقدسات و وطن وارد میدان می‌شد و هم درزمان سیل خوزستان ساده، بی‌تکلف و با سخاوت همیشگی، مرهمی برای آلام مردمی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد، عصر امروز سه‌شنبه (۲۹ آذر) در مراسم شب خاطره روایت حبیب که به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در تالار ملی حفاری برگزار شد، اظهار کرد: در روایت وجود دارد که فرد به واسطه اطاعت از فرمان خدا به جایی می‌رسد که خداوند متعال، چشم و گوش و دست فرد می‌شود.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: تمام فتوحاتی که حاج قاسم رقم زد و دشمن به آن طمع کرده بود تا اهداف خود را در آن دنبال کند به دلیل آن بود که این مرد فانی در خدا شده بود؛ یعنی اراده او، اراده خدای متعال شده بود و برای همین صحبت کردن در مورد چنین شخصی سخت است‌.

 

وی با بیان اینکه کمتر جایی بود که حاج قاسم باید حضور داشته باشد و حاضر نباشد، ابراز کرد: حاج قاسم در عین حال که در عراق بود، در سوریه هم بود و در حاشیه فلسطین و یمن و کشورهای منطقه مقاومت و در ایران در صحنه‌های گوناگون حضور داشت؛ نام او لرزه بر اندام دشمنان می‌انداخت.

 

امام جمعه اهواز، تصریح کرد: روزی ابوبکر بغدادی رهبر گروه تروریستی داعش در خطبه‌های نماز جمعه خودشان اعلام کرده بود که اگر من قاسم سلیمانی را اسیر کردم مثل آن خلبان سوری او را به آتش می‌کشانم. حاج قاسم در جواب به او گفته بود: آن وقت که تو داشتی در خطبه نام من را می آوردی من نفر سوم در صف نماز جماعت مقابل تو بودم.

 

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد، با اشاره به حضور موثر سردار سلیمانی در عرصه مقاومت، بیان کرد: حاج قاسم همان دلاورمردی است كه هم لباس رزم بر تن می‌كرد و در دفاع از مقدسات و وطن وارد میدان می‌شد و هم در زمان سیل خوزستان ساده، بی‌تکلف و با همان سخاوت همیشگی، مرهمی برای آلام مردمی شد که زندگی‌شان را در سیل از دست داده بودند.

 

وی با اشاره به حضور حاج قاسم سلیمانی در ایام سیل ۹۸ در خوزستان  کرد: حاج قاسم شخصا روستا به روستا و محله به محله، از مناطق سیل زده بازدید می‌کرد؛ در زمان سیل حاج قاسم وقتی متوجه فراگیری سیل در استان شد طی فراخوانی از مواکب خواست تا پای کار بیایند و با این کار می‌خواست نشان دهد ما ملت امام حسین (ع) هستیم. مواکب در دو مرز عراق و ایران توسط مردم غیرتمند خوزستانی و نیروهای مردمی و نیروهای حشدالشعبی با کمک شهید ابومهدی المهندس فعال شدند و خدمت‌رسانی قابل توجهی به مردم سیل زده ارائه داده شد.

 

خاطره‌گویی امیرحسین هاشمی فرزند شهید علی هاشمی، شعر خوانی محمدجواد شرافت، اجرای نمایش و پرده‌خوانی توسط مرشد محسن میرزاعلی از جمله برنامه‌های این شب خاطره بود.

 

کد خبر 1241168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha