دانشجویان به قانون تکمین کنند

زلفی گل با اشاره به اینکه دانشجویان باید به قانون تکمین کنند، گفت: از ابتدای اعتراضات پیگر امور دانشجویان بودیم اما باید به این مسئله هم تاکید کنیم هم دانشجویان و هم مردم باید به قانون تکمین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «محمد علی زلفی گل» امروز (29 آذرماه) در نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری ها و فعالان رسانه ای استان اردبیل گفت: با استقرار دولت سیزدهم معاونت راهبردی فناوری و نوآوری در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایجاد شد تا شاید رشد و شکوفایی بیشتر و بهتر شرکت های دانش بنیان باشیم و در راستای شعار سال و منویات مقام معظم رهبری این فعالیت ها را به پیش می بریم.

 

 وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: با توسعه پارک های علم و فناوری تاکنون برای  بیش از 40 هزار شغل ایجاد شده است که با برگزاری فن بازارهای استانی «تانا» شاهد توسعه بیش از پیش فعالیت های فناورانه و ابتکاری هستیم.

 

وی اظهار داشت: امیدواریم با آغاز دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور و حضور ایشان در استان زمینه تخصیص اعتبارات به دانشگاه محقق اردبیلی فراهم شود تا پروژه های عمرانی این دانشگاه سرعت گیر و شاهد بهره برداری از این پروژه ها باشیم.

 

زلفی گل خاطر نشان کرد: دانشگاه محقق اردبیلی نگین علمی استان است و این دانشگاه شاهد حضور دانشمندان طراز اول جهان هستند و از این رو در آینده نزدیک شاهد ارتقا رتبه بندی این دانشگاه خواهیم بود.

 

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه دانشجویان باید به قانون تکمین کنند، افزود: از ابتدای اعتراضات پیگر امور دانشجویان بودیم اما باید به این مسئله هم تاکید کنیم هم دانشجویان و هم مردم باید به قانون تکمین کنند.

کد خبر 1241194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha