اقدامات لازم برای ایمنی و امنیت مراسم سومین سالگرد سردار دل ها در کرمان انجام شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان از تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم سومین سالگرد شهید سلیمانی و نیز توجیه موکب ها نسبت به مراقبت در برابر تهدیدات بیوتروریسم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ رحمان جلالی، سه شنبه شب(۲۹ آذر) در نشست خبری استاندار و معاونین به مناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی از تدارک دو رزمایش امنیتی و ایمنی قبل از آغاز هفته مقاومت خبر داد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم سومین سالگرد شهید سلیمانی به گونه ای که موکب ها نیز به لحاظ تهدیدات احتمالی بیوتروریسم توجیه شده اند؛ افزود: کمیته بین الملل و شهدای حماسه 17 دی(حادثه تشییع شهید سلیمانی) برنامه های خوبی تدارک دیدند.

 


وی با اشاره به تمرکززدایی از مرکز استان و پیش بینی برگزاری برنامه های مختلف در سطح استان برای بزرگداشت شهید سلیمانی؛ افزود: با توجه به حماسه مردم کرمان در 17 دی ماه سال 98 در تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی{و سردار شهید حاج حسین پورجعفری} پیگیر دیدار مردم کرمان با مقام معظم رهبری در این روز در سال های آتی هستیم.

 

جلالی در بخش پایانی سخنانش اظهار کرد: بواسطه مزار شهید سلیمانی استان و شهر کرمان کمترین خسارت را در اغتشاشات اخیر داشت و هیچ کشته ای نداشتیم در حالی که  بیشترین فشار به استان وارد بود و یکی از چهار استان کانون تهدیدات امنیتی بودیم.

 

 

کد خبر 1241218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha