مردم در ۹ دی فتنه گران را هم به زباله دان تاریخ فرستادند

حجت‌الاسلام مهدی‌نژاد با بیان اینکه مردم در ۹ دی ۸۸ فتنه را خنثی و فتنه گران را هم به زباله دان تاریخ فرستادند گفت: ملت ایران با بصیرت و هوشیاری و تبعیت از ولایت فقیه توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت‌الاسلام محمد مهدی‌نژاد شب گذشته(سه‌شنبه، 29آذر) در جلسه ستاد هماهنگی یوم الله نهم دی و سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی اظهار کرد: یوم الله نهم دی یکی از اعیاد ملی ما ایرانی ها است.

 

امام جمعه رضوانشهر با بیان اینکه مردم در ۹ دی ۸۸ فتنه را خنثی و فتنه گران را هم به زباله دان تاریخ فرستادند افزود: ملت ایران با بصیرت و هوشیاری و تبعیت از ولایت فقیه توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

 

وی با اشاره به شخصیت شهید سلیمانی گفت: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی باعث اخراج آمریکا از منطقه شده است.

 

حجت‌الاسلام مهدی‌نژاد تصریح کرد: دشمن در جنگ سخت حریف مردم ایران نیست اما در جنگ نرم بخاطر آماده بودن بستر مناسبت برای آنها تا حدودی به پیشرفت هایی دست پیدا کردند اما جوانان برومند کشور با کار شبانه روزی آرزوهای آنان را به ناامیدی مبدل خواهند کرد.

 

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین یگانه امام جمعه بخش پره سر با اشاره به دهه بصیرت بیان کرد: بصیرت یکی از موضوعاتی است که دشمنان بر روی آن در راستای تضعیف نظام به صورت ویژه کار کردند، لذا ما باید وظیفه خودمان را انجام دهیم که مهمترین آن بصیرت افرایی و جهاد تبیین است.

 

همچنین فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر نیز در این جلسه با مهم دانستن 2مناسبت یوم الله نهم دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی، بر برجسته سازی آن در دهه بصیرت تاکید کرد و افزود: بیانیه گام دوم انقلاب به معنای واقعی کلمه نقشه راهی کامل و جامع است که راه رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را به همگان نشان می دهد.

 

جهانبخش عزیزی با بیان اینکه همه باید در جهت بصیرت افزایی و ایجاد امید در جامعه اهتمام داشته باشیم خاطرنشان کرد: دشمن تمام تلاش خود را بکار گرفته، از تمام ابزارهای مالی و مادی خود استفاده می کند تا به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه وارد کند؛ باید هوشیار باشیم و در جهت حفظ این وحدت و انسجام و خنثی سازی توطئه های دشمنان تلاش کنیم.

کد خبر 1241243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha