آموزش شیرینی پزی در کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود از برگزاری دوره آموزشی شیرینی و کیک پزی ویژه خواهران به مناسبت شب یلدا در کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود خبر داد.

اسماعیل دستگزار به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: آموزش درست کردن کیک و شیرینی به مناسبت شب یلدا برای اعضای خواهران کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود تصریح کرد: برگزاری دوره آموزشی شیرینی و کیک پزی به مدت 2 روز و از ساعت 10 الی 12 قبل از ظهر در جوار مرقد شریف امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) انجام گرفت.

 

وی ادامه داد: این دوره آموزشی با هدف تقویت مهارت آموزی برای اعضای کانون برگزار شد که در راستای توسعه کار آفرینی و اشتغال نیز می تواند مفید و موثر واقع شود.

 

دستگزار تاکید کرد: فعالیت گروهی و اجتماعی در پیشبرد برنامه های کانون فرهنگی و هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) پر رنگ تر است و امیدواریم با هم افزایی، تعامل و همکاری هر چه بیشتر بتوانیم برنامه های خوبی را در کانون اجرا کنیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود اعلام داشت: تلاش ما بر این است با جذب نوجوانان و جوانان در کانون و برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و مذهبی بتوانیم منشا خدمات ارزشمندی در منطقه باشیم.

کد خبر 1241277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha