سود سهام عدالت امروز واریز می شود

لزگی گفت: سود سهام عدالت برای هر ۲ گروه یعنی همه کسانی که روش مستقیم و غیرمستقیم را انتخاب کرده اند، از امروز واریز می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، فهیمه لزگی شب گذشته (سه شنبه ۲۹ آذر) در گفتگوی خبری در خصوص واریز سود سهام عدالت بیان کرد: سود سهام عدالت برای هر 2 گروه یعنی همه کسانی که روش مستقیم و غیرمستقیم را انتخاب کرده اند، از امروز واریز می شود و این افراد باید در سامانه سجام ثبت نام کرده باشند و اطلاعات خود را تکمیل کرده باشند.

 

معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد و دارایی استان قزوین ادامه داد: سودی که پرداخت می شود مربوط به به عملکرد شرکت ها در سال 1400 است و شرکت سپرده گذاری، سود را در 2 مرحله پرداخت خواهد کرد که مرحله نخست امروز 30 آذر بوده و مرحله بعدی تا پایان سال انجام می شود.

 

وی عنوان کرد: سودی که پرداخت می شود 2 برابر سال گذشته است البته مبلغ سودی که واریز می شود متفاوت بوده و بستگی به ارزش سهام عدالت هر فرد دارد، آنهایی که ارزش سهام عدالت شان 532 هزار تومان است مبلغ 600 هزار تومان و افرادی که ارزش سهام اولیه شان یک میلیون تومان است مبلغ یک میلیون و 128 هزار تومان سود دریافت می کنند.

 

لزگی خاطر نشان کرد: مابقی افراد و گروه ها هم به تناسب ارزش سهام شان، سود برای آنها واریز می شود.

کد خبر 1241288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha