قطعه اول راه آهن جهرم با اعتبار ۱۴۰۰ میلیارد ریال در حال انجام است

رضایی کوچی گفت: قطعه اول راه‌آهن جهرم به طول ۳۰ کیلومتر با حضور پنج اکیپ فنی با اعتباری بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی حدود ۲۰ درصد در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدرضا رضایی کوچی امروز چهارشنبه (۳۰ آذر) در جلسه بررسی روند و مسائل و مشکلات پروژه راه آهن جهرم گفت: پیمانکاران روزهایی سختی را تحمل می کنند و معتقدم پیمانکاران سرمایه هایی برای کشور هستند و نباید به آنان آسیب وارد شود و در شرایط سخت هم بایستی از آنان مواظبت کرد تا زحمت هایی که سال‌های کشیدند تا به یک پیمانکار رتبه یک تبدیل شود از بین نرود. 

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی افزود: منابع مورد نیاز چهار کریدور اصلی کشور از جمله محور شیراز به خفر به جهرم به بوشهر، در قالب فروش نفت تامین می‌شود.

 

وی بیان کرد: این اتفاق موجب سرعت بخشی به پروژه ها از جمله پروژه راه آهن بوشهر، شیراز و جهرم می‌شود.

 

رضایی کوچی با اشاره به اینکه هم‌اکنون پنج اکیپ فنی در حال انجام پروژه هستند، اظهار کرد: به زودی منابع جدیدی برای راه آهن جهرم تزریق می‌شود و با افزایش تجهیزات و ماشین آلات این پروژه با سرعت بیشتری انجام شود.

 

وی گفت: عملیات اجرایی قطعه دوم این پروژه از خفر به سمت شیراز نیز در سال جاری آغاز می شود.

 

رئیس کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قطعه اول راه‌آهن جهرم به طول سی کیلومتر با حضور پنج اکیپ فنی با اعتباری بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی حدود ۲۰ درصد در حال انجام است، خاطرنشان کرد: همزمان ۲ قطعه از شیراز به سمت جهرم نیز در حوزه راه شیراز و کوار نیز در حال انجام است.

کد خبر 1241314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha