۹۸ طرح فرهنگی، هنری، دینی و قرآنی در سامانه سکو بارگذاری شد

فلاح لاله زاری گفت: سال گذشته ۹۸ طرح فرهنگی، هنری، دینی و قرآنی از طریق ۳۹ موسسه استان سمنان در سامانه سکو بارگذاری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، فرشید فلاح لاله زاری در اولین نشست کمیته تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۱ با تاکید بر حمایت دولت سیزده از مشارکت مردمی در اجرای طرح های فرهنگی هنری و قرآنی گفت: ۲۸ میلیارد ریال اعتبار سال گذشته به این موسسه ها برای اجرای طرح های مختلف در استان سمنان اختصاص یافت و هزینه شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: در ۹ جلسه کارگروه مذکور سال گذشته در مجموع ۹۸ طرح فرهنگی، هنری، دینی و قرآنی از طریق ۳۹ موسسه این استان در سامانه سکو بارگذاری شد.

 

وی تصریح کرد: از این تعداد ۷۶ طرح در قالب ۳۲ موسسه در کارگروه مذکور تصویب و در استان سمنان اجرایی شد.

 

فلاح لاله زاری محرومیت را شاخص سال گذشته توزیع این اعتبارات اعلام کردو افزود: امسال این شاخص به جمعیت تغییر کرده و اعتبارات بر مبنای جمعیت بین استانها توزیع شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان برخی از طرح های اجرا شده توسط موسسه های مختلف در استان سمنان گفت: امسال ریاست کارگروه به نماینده ولی فقیه در استان واگذار شده است و اعتبارات تخصیصی نیز بر اساس رای اعضای این کمیته و مطابق دستورالعمل های تعیین شده باید توزیع شود.

 

وی با اشاره به اینکه مرحله اول توزیع اعتبارات این تبصره انجام شده و ۱۲ میلیارد ریال به استان سمنان اختصاص یافته است خواستار تسریع در ارائه طرح ها و تصویب آن در استان شد تا اعتبارات مراحل بعد نیز در اختیار استان قرار گیرد.

 

این نشست به ریاست حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی، مدیران حوزه های علمیه و نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی و نیز نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

کد خبر 1241347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha