پخش ویژه‌برنامه «یلدای انتظار» از رادیو قرآن

شبكه رادیویی قرآن اختتامیه فصل دوم جشنواره قرآنی صدرا را در شب یلدا (طولانی ترین شب سال) با عنوان یلدای انتظار روی آنتن می‌برد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ یلدای انتظار عنوان ویژه برنامه رادیو قرآن در شب یلدا می باشد كه با ایجاد فضایی مفرح و شاد در طولانی ترین شب سال با امید به ظهور حضرت مهدی (عج)، به دلیل تشابه مضمون شب یلدا(بیداری تا صبح برای دیدن طلوع خورشید) با ظهور حضرت مهدی(عج) نام یلدای انتظار معرف این حقیقت است، به پخش آیین اختتامیه فصل دوم جشنواره قرآنی صد نیز خواهد پرداخت.

 

بر اساس این گزارش؛ همزمان با برگزاری آیین اختتامیه فصل دوم جشنواره قرآنی صد كه با رویكرد تمركز بر جزء دوم قرآن كریم آغاز به كار كرده بود، آیین افتتاحیه فصل سوم این جشنواره قرآنی نیز با تمركز بر جزء سوم قرآن كریم برگزار خواهد شد.

 

این برنامه شاد و مفرح شامل بخش ها و آیتم های متنوعی از قبیل گزارش صد شامل پخش گزارش از سرای سالمندان كهریزك، حال و هوای بازارهای كشور در شب یلدا و گزارش گفتگو با شركت كنندگان ملیت های مختلف جشنواره صد به گزارشگری زهرا پناهی، پخش پشت صحنه گزارش ها، روایت صد به روایتگری خانم ها شایسته كوچكی و خانم نجفی، پخش آیتم ستارگان صد كه به شركت كنندگان شاخص جشنواره قرآنی صد اختصاص دارد، بخش مهمانان ویژه حضوری با حضور استاد یاری گل و قاری روشن دل آرزو اسلامی و ... خواهد بود .

 

 گفتنی است؛ اجرای بخشی از برنامه این شب به عهده دانش آموزان مدرسه راهیان كوثر و تیم خوب رادیو مدرسه خواهد بود. یلدای انتظار كاری از گروه نغمات و آواهای رادیو قرآن به تهیه كنندگی علیرضا صفرزاده و فاطمه گنجی و با اجرای كارشناسی غلامرضا احمدی، مهدی صفری و مجید زكی لو است كه روز چهارشنبه ۳۰ آذرماه از ساعت ۱۹:۰۵ به مدت ۱۸۰ دقیقه از رادیو قرآن موج اف ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز پخش خواهد شد.

کد خبر 1241399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha