استفاده از ظرفیت شبکه‌های جهانی و فضای مجازی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

نورانی، با تاکید بر استفاده از ظرفیت شبکه‌های جهانی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: بنیاد شهید به عنوان محور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کارهای زیادی انجام می‌دهند و ارتباط با شبکه الاهواز می‌تواند در گسترش این فرهنگ در سطح بین‌الملل تاثیرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حسن نورانی، در دیدار با مدیران شبکه جهانی الاهواز، با تقدیر از فعالیت‌های تاثیرگذار این شبکه بین‌المللی اظهار کرد: یکی از دغدغه‌ها و تاکیدات مقام معظم رهبری، جهاد تبیین است که رسانه‌ها از جمله شبکه الاهواز افسران این جهاد هستند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر توجه به ترویج فرهنگ والا و اصیل شهدا تاکید فراوانی دارند، افزود: در این راستا باید نسبت به معرفی همه شهدا همچون دفاع مقدس، مدافعان حرم و ... اهتمام داشته باشیم.

 

وی از تهیه 41 مستند با موضوع شهدا در بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان خبر داد و ابراز کرد: این مستندها از شبکه یک سیما و خوزستان پخش شده و آمادگی داریم آنها را به زبان عربی و انگلیسی ترجمه کنیم و در اختیار شبکه الاهواز قرار دهیم.

 

نورانی، با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران برنامه‌های فرهنگی مختلفی دارد، اضافه کرد: بنیاد شهید استان آمادگی خود را برای در اختیار گذاشتن تولیدات فرهنگی اعلام بنیاد اعلام می‌کند و در این جنگ رسانه‌ای و ترکیبی در جهت فرمان مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین با تولیدات بیشتر تلاش خواهد کرد.

 

وی تصریح کرد: بنیاد شهید به عنوان محور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کارهای زیادی انجام می‌دهند و ارتباط با شبکه الاهواز می‌تواند در ترویج فرهنگ ایثارگری و شهادت در سطح بین‌الملل تاثیرگذار باشد.

 

کد خبر 1241405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha