طرح یاریگران زندگی در مدارس استان اجرا می شود

زیویار، از اجرای طرح یاریگران زندگی در سطح مدارس استان خبر داد و گفت: این طرح با رویکرد آموزشی و آگاه سازی برای دانش آموزان به عنوان نسل آینده ی کشور انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، فرهاد زیویار، امروز(30آذر)، در هشتمین جلسه  شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد، اظهارداشت: طرح یاریگران زندگی در سطح مدارس برگزار می شود.

 

استاندار لرستان افزود: برای تعیین مکان مدیریت اجرای این طرح پایشی از چند ساختمان اداره کل آموزش و پرورش با حضور دبیر شورای هماهنگی مواد مخدر و مدیران کل امور اجتماعی استانداری، آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس انجام خواهد شد.

 

وی با اشاره به راه اندازی کمپ ماده 15 در یکی از محله های شهر خرم آباد، عنوان کرد: این کمپ با توجه به انتظارات مردم منطقه و اولویت معتادان آن محله با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش و سپاه حضرت ابوالفضل(ع) راه اندازی می شود.

 

زیویار با اشاره به نقش شهرداران در اجرای برنامه های پیشگیرانه مواد مخدر گفت: انتظار می رود انتظارات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در جلسه آتی شورای شهر در شهرداری ها مطرح و رویکرد های حمایتی شهرداری های دارای ظرفیت مصوب و در جلسه بعدی عنوان شود.

کد خبر 1241421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha