۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی توزیع شد / فعالیت های خیرخواهانه کانون های مساجد جلوه ای از ایثار و جهاد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از توزیع ۱۲۰۰ بسته یک و نیم کیلوگرمی گوشت قربانی در بین نیازمند استان اردبیل خبر داد و گفت: فعالیت های خیرخواهانه کانون های مساجد جلوه ای از ایثار و جهاد است.

مصطفی آمون به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 1200 بسته یک و نیم کیلوگرمی گوشت قربانی در بین نیازمند استان اردبیل توزیع شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این چهاردهمین دوره از کمک های مومنانه موسسه حضرت خدیجه (س) شهر قم، برنامه تلویزیونی «سمت خدا» با همکاری کانون های مساجد استان اردبیل است.

 

این مقام مسئول یادآور شد: این کمک خیرخواهانه به همت فعالان کانون های مساجد در جای جای استان اردبیل در اختیار خانواده های نیازمند و بی بضاعت قرار خواهد گرفت.

 

وی خاطر نشان کرد: فعالیت های خیرخواهانه کانون های مساجد جلوه ای از ایثار و جهاد که همزمان با شب یلدا و ایام فاطمیه افزایش یافته و به فکر حمایت از خانواده های نیازمند و بی بضاعت هستند.

 

آمون اعلام داشت: از همدلی و همکاری فعالان کانون های مساجد و خیرین در این روزهای سخت تقدیر و تشکر می کنم و امیدواریم با هم افزایی بتوانیم نیازهای این خانواده ها را رفع کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: این فعالیت های نیکوکارانه نشان می دهد که روحیه جهادی مدنظر مقام معظم رهبری در خصوص کمک های مومنانه در جامعه جاری و ساری است.

 

 

کد خبر 1241432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha