ایجاد یک هزار فرصت شغلی با تکمیل بیمارستان یازهرا دزفول

خسروپناه با اشاره به اینکه بیمارستان یازهرا دزفول در مرحله ۶۰ درصدی پیشرفت فیزیکی است گفت: با تکمیل این بیمارستان یک هزار فرصت شغلی مستقیم ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، علیرضا خسروپناه، در حاشیه نشست قرارگاه سلامت و جوانی اظهار داشت : بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی یازهرای دزفول مهمترین پروژه شمال خوزستان است که علاوه بر خدمات درمانی باعث جذب توریسم درمانی به منطقه می‌شود.

 

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی دزفول، با بیان اینکه مجوز بیمارستان یا زهرا در سال ۱۳۹۵ اخذ و ساخت این بیمارستان بزرگ از سال ۱۳۹۶ آغاز شده افزود: این بیمارستان در حال حاضر با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است و هم اکنون طبقات آن در مرحله نازک‌کاری ، نصب آسانسور و سایر تاسیسات است .

 

وی تصریح کرد: با تکمیل بیمارستان یازهرا س دزفول علاوه بر توسعه زیرساخت‌های بهداشتی یکهزار فرصت شغلی مستقیم در منطقه ایجاد می‌شود لذا از تمام دستگاه‌ها تقاضا میشود در احداث هر چه سریعتر این پروژه همکاری کنند.

 

خسروپناه ادامه داد: تاکنون برای ساخت این بیمارستان حدود ۲ هزار میلیارد ریال هزینه شده و برای تکمیل به سه هزار و۵۰۰ میلیارد ریال دیگر نیاز است.

 

وی اضافه کرد: تاکنون ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار دولتی و ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) طی امسال برای این جذب شده است ضمن اینکه ۷۰۰ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات نفت اختصاص یافته که تاکنون ۲۷۰ میلیارد ریال آن واریز شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول، در خصوص آخرین جزئیات احداث بیمارستان بخش مرکزی نیز ابراز کرد: مرکز اورژانس بخش مرکزی با هدف استفاده ساکنان شهرهای میانرود، صفی‌آباد، شمس‌آباد و شهر امام در دستور کار قرار دارد.

 

وی اذعان کرد: با توجه به تعیین محل بیمارستان بخش مرکزی در شهر امام دزفول ، بلافاصله مشاور طرح آن ارسال و در حال تکمیل مراحل پایانی است که پس از تایید با توجه به اینکه محل احداث از اماکن دانشگاه علوم پزشکی مناقصه آن برای تعیین پیمانکار طی یک ماه آینده انجام خواهد شد.

 

خسروپناه یاد آور شد: نگرانی بابت اعتبار بیمارستان بخش مرکزی وجود ندارد و به محض شروع به کار پیمانکار این اعتبار به پروژه تزریق خواهد شد.

 

کد خبر 1241458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha