آئین ختتامیه مسابقات قرآنی دختر و زن کانون های اصلاح و تربیت منطقه ۶ کشوردر یاسوج

آئین اختتامیه مسابقات قرآنی دختر و زن کانون‌های اصلاح و تربیت منطقه ۶ کشور با حضور نماینده ولی فقیه و مسؤلین اجرایی و قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد در کانون اصلاح و تربیت یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، در آئین اختتامیه‌ این دوره از مسابقات که با حضوراستان های بوشهر، خوزستان، فارس و کهکیلویه و بویراحمد برگزار و از برگزیدگان در رشته های مختلف تجلیل بعمل آمد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج در این آئین ضمن تقدیر از برگزاری چنین برنامه های در مراکز ندامتگاهی استان، گفت: همه‌ ما مسؤل و موطف هستیم تا برنامه های اصلاحی و تربیتی را برای بازاجتماعی کردن افراد در بند به نحو مطلوب و احسن به انجام رسانیم.

آئین اختتامیه مسابقات قرآنی دختر و زن کانون‌های اصلاح و تربیت منطقه شش کشور

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج خطاب به زندانیان حاضر در این مسابقات، گفت: زندان می تواند بهترین فرصت برای تدبر در عالم هستی باشد، زندان یک تنبیه برای بیداری و می تواند فرصتی برای توبه، انابه و بازگشت به ذات پاک فرد شود.

وی در ادامه با بیان اینکه تمسک به قرآن بهترین راه اصلاحی است، افزود: قرآن نور است، لذا باید این نور را سر منزل مقصود قرار دهیم تا دچار اشتباه و لغزش نگردیم.

آئین اختتامیه مسابقات قرآنی دختر و زن کانون‌های اصلاح و تربیت منطقه شش کشور

منصور بیژنی هم پیش از سخنان نماینده ولی فقیه در استان با بیان اقدامات و فعالیتهای فرهنگی و اعتقادی افزود: اجرای برنامه های قرآنی، آموزشی، فرهنگی و دینی در زندان های استان، تغییر نگرش مددجویان به زندگی و رفتار و منش اسلامی، پذیرش هنجارهای جامعه و مشارکت آنها در فعالیت های اجتماعی و پایه گذاری زندگی شرافت مندانه است.

مدیر کل زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: حضور 18 روحانی در زندان های استان جهت اجرای برنامه های فرهنگی، دینی و اعتقادی با محوریت قرآنی در اندرزگاه های سراسر استان گواه این مطلب است.

وی گفت: مسابقات قرآنی منطقه شش کشور با شرکت 56 نفر از برگزیدگان استان‌های کهگیلویه و بویر احمد، فارس، بوشهر و خوزستان در رشته های تحقیق، تفسیر، ترتیل، حفظ و نهج البلاغه به رقابت پرداخته که 24 نفر در رشته های موصوف حائز رتبه های برتر شده که از آنان تجلیل خواهد شد.

کد خبر 1241472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha