برگزاری هفت برنامه بزرگ در فارس به مناسبت شهادت سردار سلیمانی

گروسی گفت: هفته اول دیماه در استان با کاروان «سفیر روایت» و برگزاری هفت برنامه بزرگ در سطح فارس به مناسبت سومین سالگرد عروج شهید سردار سلیمانی سپری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، اصغر گروسی، امروز پنج شنبه (1 دی) با اشاره به شروع فصل زمستان در فارس با بهار یاد سردار دل ها در جمع خبرنگاران گفت: هفته اول دیماه در استان با کاروان «سفیر روایت» و برگزاری هفت برنامه بزرگ در سطح فارس سپری خواهد شد.

مدیر هنری کاروان «سفیر روایت» ادامه داد: استان فارس در آستانه سومین سالگرد عروج شهید سردار سلیمانی، میزبان کاروان «روایت حبیب» است و «سفیر روایت»، محوری ترین برنامه این کاروان است.

وی اضافه کرد: کاروان «روایت حبیب» با ایام فاطمیه مقارن است و بر همین اساس، موضوع «سردار فاطمی» و تبیین ارادت شهید سلیمانی به حضرت زهرا (س) در این برنامه در اولویت قرار گرفته است.

مدیر هنری کاروان «سفیر روایت» با تشریح برنامه های این رویداد بیان کرد: در این قالب، یک صحنه یا استیج سیار با همه امکانات حرفه ای یک برنامه میدانی در اختیار مجموعه قرار دارد تا با بهره برداری از این امکان زیرساختی، فرصت ارائه محتواهای مطلوب ساخته شده در سطح استانی و ملی به مردم استان و شهر شیراز فراهم شود و در این برنامه مراسمی ترکیبی شامل ارائه قطعات موسیقی سرود خاطره گویی از شهید سلیمانی، شعر خوانی، اجرای تئاتر و نقالی و برنامه های متنوع دیگر اجرا توسط هنرمندان ملی و استانی اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: «سفیر روایت» در شهرستانهای استان و 2منطقه محوری شیراز برگزار می شود و اول دی ماه شهر خرامه، دوم دی ماه، بلوار «شهید چمران» و سوم دی ماه، بلوار «اتحاد شیراز» میزبان این رویداد خواهد بود، 4 دی ماه، شهر زرقان، 5 دی، شهر بیضا، 6 دی ماه، شهرستان پاسارگاد و 7 دی ماه، شهر آباده دیگر مناطقی هستند که میزبان «سفیر روایت» خواهند شد.

گروسی با تاکید بر همزمانی مراسم با چهلمین روز شهادت شهید زارع مویدی، روحانی شهید امنیت که در  اغتشاشات اخیر و برای دفاع از امنیت عمومی به شهادت رسید با این رویداد را یک نقطه عطف دانست و گفت: این شهید والامقام اهل شهرستان بیضا بود و بخش مهمی از «سفیر روایت» در بیضا به گرامیداشت یاد وی اختصاص خواهد یافت.

کد خبر 1241498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha