اعلام حمایت از طرح های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مکتب سلیمانی

احمدی، با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل امروز و آینده رسالتی خطیر است، گفت: در این راستا از طرح های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مکتب سلیمانی حمایت مادی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، منصور احمدی، امروز(1دی)، در جلسه کمیته فرهنگی، هنری و فضای مجازی شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لرستان اظهار داشت: همه ما در برابر خون شهدا رسالت خطیری بر دوش داریم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه شهدای ما با گمنامی و از خودگذشتگی کار می‌کردند، افزود: امروز باید این فرهنگ را برای آینده سازان ترسیم و ترویج کنیم.

 

وی عنوان کرد: باید برای جایگزینی فرهنگ ایثار و شهادت با فرهنگ خودنمایی و فرهنگی سلبریتی محور برنامه ریزی و تصمیم گیری کنیم.

 

احمدی بیان کرد: در راستای ویژه برنامه‌های طرح راه سلیمانی نیازمند طرح و ایده برای برگزاری این برنامه‌ها هستیم.

 

وی ادامه داد: در این راستا تا کنون حدود ۸۰ برنامه تحت عنوان رویداد سلیمانی در دی ماه در سطح استان مد نظر قرار گرفته است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اعلام حمایت از طرح های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مکتب سلیمانی، بیان کرد: در این راستا سرودها، نمایش‌ها، فیلم‌ها و تمام تولیدات فرهنگی و‌ هنری مورد حمایت قرار می‌گیرند.

 

احمدی با اشاره به اعزام 100 مبلغ به مدارس استان در راستای ترویج فرهگ ایثار و شهادت با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: .باید بتوانیم در این راستا دانش آموزان را به درستی با مکتب شهید سلیمانی آشنا کنیم.

 

کد خبر 1241507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha