ضرورت حمایت از تاسیس خانه های قرآنی در مساجد

حجت الاسلام شجاعی بر ضرورت رونق بخشی به مساجد و جلسات قرآنی تأکید کرد و گفت: از تاسیس خانه های قرآن به خصوص در مساجد حمایت می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام شجاعی در نشست تبیینی فرهنگی که با حضور فعالان فرهنگی اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: در جهان امروزی دو نوع اسلام وجود دارد اسلام آمریکایی و اسلام ناب محمدی که کل قرآن است و این به آن معنا است که آنچه در قرآن آمده است أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم و بعد از آن به موضوع رکوع وسجده می پردازد و این نشان می دهد رکوع و سجده بعد از مبارزه با کفار عالم است و اسلام نمی گوید سیتره و هژمونی آمریکا را باید پذیرفت.

 

رئیس تبلیغات اسلامی ابهر ادامه داد: تلاش‌های فعالان در عرصه‌های فرهنگی و دینی باید به همان سویی باشد که دشمنان آن را در نظر دارند، اکنون دشمنان قسم خورده ملت ایران، امید افراد جامعه را نشانه رفته‌اند و باید توجه کنیم که فعالیت‌های فرهنگی ما نیز با محوریت ایجاد امید در جامعه صورت پذیرد.

 

این مسئول بر ضرورت رونق بخشی به مساجد و جلسات قرآنی تأکید کرد و گفت: از تاسیس خانه های قرآن به خصوص در مساجد حمایت می کنیم.

کد خبر 1241519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha