نیازهای فرهنگی هر منطقه متناسب با ظرفیت ها احصا و مدیریت شود

حجت الاسلام آقا تهرانی گفت: نیازهای فرهنگی هر منطقه متناسب با ظرفیت ها و نیازها احصا و توسط افراد متعد و توانمند مدیریت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان‏، حجت الاسلام «مرتضی آقا تهرانی» روز پنجشنبه در سفر به استان اصفهان با حضور در دومین نشست واکاوي فرهنگي وقايع اخير کشور به میزبانی ستاد فهما استان اصفهان اظهارداشت: یکی از موضوعات مهم جامعه امروز ما که از گذشته نیز توسط رهبر انقلاب مورد تاکید قرار گرفته بود، نیازها و ناهنجاری های فرهنگی است که کمتر توجه شد و خود را در این ایام نشان داد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: در حوزه فرهنگی نیازمند شناسایی افراد توانمند و بکار گیری آن ها در حوزه مدیریت دولتی و مردمی هستیم و باید چشم انداز روشنی در این مسیر تدوین شود.

 

وی با اشاره به اینکه نیازهای فرهنگی هر شهر و روستایی متفاوت است، تصریح کرد: نیازهای فرهنگی هر منطقه متناسب با ظرفیت ها و نیازها احصا و توسط افراد متعد و توانمند مدیریت شود.

به گفته حجت الاسلام آقا تهرانی، افرادی که توانایی و تعهد ندارند اگر مسئولیت فرهنگی بر عهده بگیرند آنگاه شاهد تغییراتی در مدیریت و انحراف در این مسیر می شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: مدیران توانمند باید در حوزه های فرهنگی بکار بگیریم و افراد مسئول هم بر اساس توانایی و ظرفیت خود در این عرصه گام برداشته و مسئولیت بپذیرند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی نقش کانون های فرهنگی و هنری مساجد در توسعه فرهنگ دینی را مهم خواند و اذعان داشت: مجلس با دولت در تقویت این مراکز همکاری می کند.

وی توسعه کیفی و حرکت بر اساس برنامه را از جلوه های ممتاز در عملکرد مناسب کانون های مساجد دانست.

کد خبر 1241583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha