«جهاد تبیین» دروغ پردازی دشمنان را برملا کرد

طاهری با اشاره به اینکه کارگاه های «جهاد تبیین» به همت موسسه های قرآنی برگزار خواهد شد، گفت: «جهاد تبیین» دروغ پردازی دشمنان را برملا و زمینه آگاه سازی تنویر افکار عمومی را فراهم کرد.

مهدی طاهری به خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل گفت: بزودی کارگاه های «جهاد تبیین» به همت موسسه های قرآنی با محویت کاهش آسیب های اجتماعی به مناسبت ایام فاطمیه برگزار خواهد شد.

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: «جهاد تبیین» دروغ پردازی دشمنان را برملا و زمینه آگاه سازی تنویر افکار عمومی را فراهم کرد.

 

این مقام مسئول افزود: این کارگاه در روزهای 5 تا 7 دی ماه در هیئت نوگلان عاشورایی به همت موسسه قرآنی جامعه النور دارالارشاد از ساعت 15 تا 17 برگزار می شود.

 

طاهری اضافه کرد: هچنان که مقام معظم رهبری در خصوص این موضوع فرموده اند: «جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است و هر که می تواند باید اقدام کند»، موسسه های قرآنی ضمن احساس تکلیف، گام های موثری برای اجرای این منویات بر می دارند.

 

وی ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب در این روزهای حساس با برنامه ریزی تلاش می کنند تا با حمله رسانه ای افکار عمومی را نسبت به آرمان های انقلاب خدشه ایجاد کنند و دلدادگان انقلاب باید نسبت به این مسئله حساس باشند و زمینه های آگاهی بخشی را افزایش دهند.

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان عنوان کرد: دشمن از هر ابزاری استفاده می کند تا حرکت های قدرتمندانه نظام اسلامی را متوقف کند اما ملت ایران با هوشیاری تمام این توطئه های پوچ و توخالی را خنثی خواهند کرد.

کد خبر 1241590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha