پیش‌بینی اعزام بیش از ۱۰۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی به اردوهای راهیان پیشرفت

حمیدی‌نژاد، با اشاره به اردوهای راهیان پیشرفت دانش‌آموزی گفت: تاکنون بیش از چهار هزار دانش‌آموز خوزستان در قالب اردوهای راهیان پیشرفت دانش‌آموزی از توانمندی‌ها و پیشرفت‌های مختلف نظام مقدس اسلامی بازدید کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، مسعود حمیدی نژاد، امروز پنجشنبه (۱ دی) در جمع خبرنگاران، با اشاره به اهمیت آشنایی دانش‌آموزان به عنوان نسل‌های آینده با پیشرفت‌ها و توانمندی‌های کشور، اظهار کرد: تاکنون بیش از چهار هزار دانش‌آموز خوزستانی در قالب اردوهای راهیان پیشرفت دانش‌آموزی از توانمندی‌ها و پیشرفت‌های مختلف نظام مقدس اسلامی بازدید کرده‌اند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، با اشاره به تاکید ریاست جمهور مبنی بر راه‌اندازی اردوهای راهیان پیشرفت، افزود: دانش‌آموزان در این اردوها از نزدیک در مراکز علمی، تحقیقاتی، فناوری و پارک‌های علمی و فناوری و مراکزی که در حوزه‌های مختلف، صنعتی، فرهنگی یا هر حوزه‌ای که پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته است، با توضیحات مسئولان با این دستاوردها آشنا و مسیر پیشرفت کشور برای دانش‌آموزان روشن شود.

 

وی اضافه کرد: اردوهای راهیان پیشرفت نقش بسزایی در معرفی جلوه‌های پیشرفت و توسعه و معرفی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به دانش‌آموزان دارد.

 

حمیی‌نژاد، با بیان اینکه بنابر پیش‌بینی‌ها تا پایان سال بیش از ۱۰۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در اردوهای راهیان پیشرفت حضور خواهند یافت، تصریح کرد: ایجاد روحیه نشاط و دلبستگی به میهن و نظام مقدس جمهوری اسلامی و امیدافزایی در بین نسل نوجوان و جوان از جمله اهداف این اردوها است.

 

کد خبر 1241594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha