کارگاه آموزشی عفاف و حجاب برگزار شد

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: در طرح سفیران بهشت کارگاه آموزشی حجاب و عفاف در این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام کاظم حریف در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: این کارگاه ویژه دختران ۱۴ تا ۱۸ سال تربیت کنشگر فعال و نقش آفرین در مدارس در محل سالن همایش های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اجرایی شد.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان با تاکید بر اینکه حل بسیاری از مشکلات فرهنگی ساده است و نباید پیچیدگی ایجاد کرد، افزود: آموزش و آگاه‌سازی اساس بنیاد یک جامعه در فرهنگ سازی باشد.

 

حجت الاسلام حریف با تسلیت ایام فاطمیه، حضرت زهرا (س) را الگویی ارزشمند برای نسل جوان توصیف کرد و ادامه داد: شخصیت والامقام و سبک زندگی این بانوی گرانقدر باید برای نسل جوان بازگو شود.

 

وی با اشاره به ضرورت توجه به نهاد مقدس خانواده، عنوان کرد: دشمنان با آگاهی به جایگاه خانواده، بنیان این نهاد مقدس را نشانه رفته‌اند؛ در همین راستا باید فرهنگ سازی صحیح در خانواده، مدارس و دانشگاه‌ها صورت گیرد.

 

وی تصریح کرد: در مکتب اسلام با تکیه بر مبانی قرآن و اهل بیت، بی‌حجابی بزرگترین معصیت به شمار می‌رود و باید نسبت به این امر دقت و توجه بیشتری داشته باشیم تا این موضوع به یک روال عادی تبدیل نشود.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان اضافه کرد: آنهایی که  حجاب و ارزش‌های اسلامی را زیر پا می گذارند در حقیقت در مسیر خواسته دشمن حرکت می‌کنند و بی‌تفاوتی در این زمینه بزرگترین خیانت به حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های فاطمی است.

 

حجت الاسلام حریف از عزاداران فاطمی خواست تا در این ایام بیش از گذشته به فریضه امر به معروف و نهی از منکر توجه کرده و اجازه ندهند تا بیش از این ارزش‌ها و آرمان‌های مکتب الهی و فاطمی زیر سؤال برود.

 

 

کد خبر 1241607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha