بیش از ۱۰۰۰ مراسم فاطمی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

حجت الاسلام موسوی نیا از برگزاری بیش از هزار مراسم در این ایام فاطمیه در پایگاه های فرهنگی از جمله مساجد، تکایا و بقاع متبرکه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت‌الاسلام سید هاشم موسوی نیا شامگاه پنجشنبه در جلسه ستاد استانی بزرگداشت ایام فاطمیه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با تأکید بر ضرورت نهادینه شدن سبک زندگی فاطمی در دنیای امروز گفت: اگر بتوانیم ابعاد وجودی و سیره فردی و اجتماعی حضرت فاطمه زهرا(س) را به درستی تشریح و در جامعه الگو سازی کنیم بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.

 

معاون فرهنگی پژوهشی اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در راستای هر چه باشکوه تر برگزار شدن ایام فاطمیه دوم با همکاری اقشار و پایگاه های فرهنگی از جمله ائمه جماعات مساجد، مبلغین، روحانیون مستقر، هیئات مذهبی، تشکل های دینی، هیئت امنای بقاع متبرکه و دهیاران ان شاءالله بیش از هزار مراسم در سراسر استان و پایگاه های فرهنگی برگزار خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: علاوه بر آمادگی ۱۹۵ مسجد و ۱۰۰ هیئت مذهبی، ۱۰۰ مبلغ و روحانیون مستقر، ۳۰ گروه تبلیغی جهت اعزام به بخشها و روستاهای پر جمعیت در ایام فاطمیه داوطلب فعالیت شده اند.

 

حجت‌الاسلام موسوی ادامه داد: با توجه به اینکه فضای شهری باید به تناسب مناسب های مهم ملی و مذهبی رنگ و بوی خاص به خود بگیرد و به همین جهت تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با نصب پرچم و ریسه های مشکی و دیگر اقلام تبلیغی همچون بنر اقدام به این مهم کرده است.

 

معاون فرهنگی و پژوهشی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در پایان، گفت: این ایام را به صورت ارزشمند و در فضای گسترده پاس بداریم و نسبت به شناخت و معرفی مقام شکوهمند حضرت فاطمه زهرا(س) عصاره عصمت و طهارت که در همه عرصه ها و ابعاد مختلف اجتماعی فرهنگی و سیاسی به صورت بارز تاثیرات قابل توجهی بر عالم بشریت نهاده، بیش از پیش کوشا باشیم .

کد خبر 1241608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha