سیاه‌نمایی مشکلات و ایجاد ناامیدی راهبرد دشمن برای جلوگیری از پیشرفت کشور است

حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: یکی از راهبردها و تاکتیک های دشمن برای جلوگیری از سرعت پیشرفت کشور سیاه‌نمایی و بزرگنمایی مشکلات و ایجاد یاس و ناامیدی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۲دی ماه) حجت الاسلام «رضا احمدی نیک» در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج، ضمن سفارش به تقوای الهی و تسلیت ایام فاطمیه، گفت: به دلیل جمع بودن تمامی فضائل اخلاقی در شخصیت حضرت زهرا (س)، به ایشان لقب سیده نساء العالمین داده شده است.

 

امام جمعه قلعه گنج تاکید کرد: از بارزترین ویژگی های حضرت زهرا (س) حیا، عفت، فعالیت اجتماعی، سیاسی، جریان شناسی، امام شناسی، بندگی و عبودیت است که باید در جامعه فرهنگ‌سازی شوند.

 

وی مسئله خانواده را یکی از مسائل مهم دین اسلام و کشور دانست و افزود: مقام معظم رهبری (حفظه الله)  در این باره می فرماید؛ خانواده پایه و سلول اصلی در جامعه است، جامعه اسلامی بی بهره از نهاد خانواده سالم، شاد و سرزنده امکان ندارد پیشرفت کند به همین دلیل مسئله زن و خانواده برای کشور ما جزء مسائل درجه یک است.

 

حجت الاسلام احمدی نیک اظهار کرد: همیشه در دنیا  جریان خانواده گرا و خانواده ستیز وجود داشته و دارد یک خانواده برای این که از آسیب ها در امان باشد باید دشمن شناس باشد.

 

خطیب جمعه قلعه گنج تصریح کرد: امروز دشمن روی بنیان خانواده کار و تلاش بسیاری می کند تا کانون خانواده های ایرانی از هم پاشیده شود بنابراین وظیفه همه ما، خانواده‌ها و مسئولان در این زمینه بسیار سنگین است.

 

وی ابراز کرد: امروز جامعه جهانی، آمریکا و همراهانش برای دفاع از حقوق زنان ایرانی، رای به خروج ایران از کمیسیون مقام زن می دهند که این اقدام یک طنز تلخ سیاسی خنده دار است.

 

حجت الاسلام احمدی نیک عنوان کرد: یکی از راهبردها، شگرد ها و تاکتیک های دشمن برای جلوگیری از سرعت پیشرفت روز افزون ایران، سیاه‌نمایی و بزرگنمایی مشکلات و ایجاد یاس و ناامیدی در کشور است.

 

امام جمعه قلعه گنج تاکید کرد: امید موتور محرکه پیشرفت و یکی از مهمترین و اثرگذارترین مولفه های پیشرفت کشور محسوب می‌شود و در طرف مقابل ناامیدی و ضد پیشرفت است.

 

وی در خاتمه با اشاره به ۳ دی ماه روز ثبت احوال، گفت: یکی از وظایف اصلی این نهاد ثبت وقایع حیاتی موالیه و فوتی ها است.

کد خبر 1241635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha