فضای مجازی سبک زندگی را تحت تأثیر قرار داده است

ستوده گفت: در جوامع کنونی تمام اوقات بشریت در طول شبانه روز تحت تأثیر فضای مجازی و اینترنت در حال تغییر و تحول است و امروزه قدرت فضای مجازی سبک زندگی ها را تحت تأثیر قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، سجاد ستوده امروز(جمعه، 2دی) در جلسه شورای فرهنگ عمومی رضوانشهر با اشاره به آسیب ها و خطرات ناشی از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و ماهواره ای اظهار کرد: حدود یکصد روز است که، فضای شهرهای کشور وضعیتی با عنوان چالش خیابانی‌ را تجربه می کند.

 

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان افزود: این موضوعات، اتفاقات تازه ای نیست، این حوادث و اتفاقات درس هایی است که باید برای اداره آینده کشور بگیریم.

 

وی گفت: در جوامع کنونی تمام اوقات بشریت در طول شبانه روز تحت تأثیر فضای مجازی و اینترنت در حال تغییر و تحول است و امروزه قدرت فضای مجازی سبک زندگی ها را تحت تأثیر قرار داده است.

 

ستوده تصریح کرد: اغتشاشات اخیر یک اتفاق رسانه ای که نشأت گرفته از تحرکات فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است و تمام رسانه های فارسی زبان دنیا از ۲۲ شهریور امسال برنامه های عادی خود را قطع کرده و به موضوعات حوادث ایران می پردازند.

 

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: هم اکنون ۳۲۰ شبکه ماهواره بصورت شبانه روزی و به زبان فارسی مشغول پخش برنامه هستند که ۲۴ شبکه برنامه کودک پخش می کنند و باید جامعه‌ هوشیار باشد.

 

* شادی و نشاط های حلال از مهمترین نیازهای جامعه

در ادامه ملاحسین خانی پوربا اشاره به مشکلات و اتفاقات اخیر در سطح کشور اهار کرد: امروز همه دنیا با فضای مجازی و شبکه های اجتماعی زندگی می کنند و باید بررسی کنیم که این مشکلات از کجا نشات می گیرد.

 

امام جمعه اهل سنت رضوانشهر افزود: مقصر اصلی پایین بودن سطح سواد رسانه ای مردم و جامعه کنونی ما صدا و سیما، هنرمندان و نهادها و سازمان های فرهنگی کشور هستند که وظایف خود را بدرستی انجام نداده اند و امروز کشور را با چنین مشکلاتی مواجه ساخته اند.

 

وی خطاب به جمع حاضر متذکر شد: همه ما امروز وظایف مهمی بر عهده داریم و باید تلاش کنیم تا در سطح جامعه امید ایجاد کنیم و ارتقای فهم جامعه قبل از بالابردن عقاید بسیار دارای اهمیت است.

 

خانی پور تصریح کرد: گسترش علم و دانش همراه با ایمان و اخلاق مداری را باید مورد توجه قرار دهیم اما متأسفانه امروز با این خلاء مواجهیم.

 

امام جمعه اهل سنت رضوانشهر خاطرنشان کرد: امروز از مهمترین نیازهای جامعه ما شادی و نشاط های حلال است و هیچ کسی حق ندارد که از این موارد جلوگیری کند.

 

 

 

کد خبر 1241673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha