ولایتمداری و در مسیر ولایت حرکت کردن پیام بزرگ  ایام فاطمیه است

حجت الاسلام مرادبیگی با بیان اینکه تفکر مقاومت در منطقه شکل گرفته است و آمریکا امروز به ذلت کشیده شده است، گفت: ولایتمداری و در مسیر ولایت حرکت کردن پیام بزرگ ایام فاطمیه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، امام جمعه موقت ایلام، ظهر امروز(۲ دی) در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر با بیان اینکه گروه ممتاز در قرآن  در دنیا و آخرت متقین هستند و خدواند متعال احترام ویژه ای برای آنان قائل است.

 

حجت الاسلام وعد مرادبیگی با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تشییع پیکر پاک شهدای گمنام در ششم دی ماه، یادآور شد:ولایتمداری پیام ایام فاطمیه است و در مسیر رهبری حرکت کردن پیام حضرت فاطمه زهرا(س) است، ملت ایران اسلامی به برکت ولایت فقیه امروز در جهان مقتدر است و مردم ایران بر اساس جریان ولایتمداری پشت سر امامین  انقلاب حرکت کردند.

 

وی بیان کرد: در ۱۳ آبان  سال جاری مردم ایران اسلامی در صحنه حضور پیدا کردند و در طول این ۴۳ سال گذشته مردم همواره در صحنه های مختلف حضور داشته و در مسیر رهبری حرکت کرده اند و این امر موجب اقتدار مردم و نظام اسلامی شده است.

 

امام جمعه موقت ایلام ابراز کرد: تفکر مقاومت در منطقه شکل گرفته است و آمریکا امروز به ذلت کشیده شده است و این همه دشمنی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی به دلیل ایران قوی است که حول محور ولایت فقیه، امروز شاهد حرکت مقتدارانه نظام اسلامی در عرصه های مختلف هستیم.

 

حجت الاسلام مرادبیگی بیان کرد: تمام افتخارات کشور حول محور ولایت فقیه است و جهش علمی، سیاسی، پیشرفت های نظامی، بصیرت افزایی مردم، وحدت حول محور ولایت فقیه است، امروز ایران اسلامی در بسیاری از زمینه های علمی جزو کشورهای برتر دنیا است.

 

وی با بیان اینکه دشمنان در تلاش هستند که بین رهبری و مردم فاصله ایجاد کنند، گفت: مردم با نظام اسلامی و رهبری رابطه قلبی دارند، مردم از برخی موارد انتقاد دارند، دولت هم در عرصه های مختلف زحمات زیادی کشیده است، امروز شیوع کرونا در کشور به حد صفر رسیده است، امروز روابط اقتصادی کشور گسترش یافته است و ایران در سازمان شانگهای عضویت پیدا کرده است.

 

امام جمعه موقت ایلام یادآور شد: امروز در بحث دیپلماسی سیاسی بسیار قوی کار شده است، امروز در دولت سیزدهم صادرات کشور ۵۵ درصد افزایش یافته است، بسیاری از واحدهای تولیدی راکد فعال شده اند، سفرهای امید بخش دولت در استان یکی دیگر از شاخص های دولت است، امروز  مردم از گرانی و آشفتگی در قیمت های بازار ناراحت هستند که لازم است نظارت های لازم را انجام دهند.

 

حجت الاسلام مرادبیگی با بیان اینکه باید ثمره فعالیت های دولت در سفره مردم مشاهده شود، گفت: برخی از افراد که در دولت حضور دارند تفکر انقلابی ندارند که با این افراد نمی شود حرکت کرد، آدرس های غلط اقتصادی به دولت می دهند، دولت باید مراقب این افراد باشد، دولت دارد کار می کند و امید است که با تلاش دولت بحث اشتغال و ازدواج جوانان ما حل شود.

 

وی با اشاره به سوم دی ماه سالروز تاسیس ثبت احوال کشور، گفت: جوان سازی و فرزندآوری یکی از اولویت های است که باید مورد توجه قرار گیرد، باید نام مناسب برای فرزندان که با فرهنگ ما سازگار است، برای فرزندان انتخاب کرد.

 

امام جمعه موقت ایلام یادآور شد: در دفاع مقدس پیروزی های مکرر داشتیم و امروز بعد از ۳۷ سال، سازمان حفاظت فرودگاه ها، به خوبی توانسته است، امنیت هوایی برای مسافران را ایجاد کند که این روز را به تلاشگران این عرصه تبریک عرض می کنیم.

کد خبر 1241681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha