توسعه تفکر نوین مدیریت فعالیت‌های قرآنی، مهمترین مسئله در حوزه موسسات قرآن و عترت (ع) است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در دیدار اعضای هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌ها و موسسات قرآنی آذربایجان‌شرقی، توسعه تفکر نوین مدیریت فعالیت‌های قرآنی را مهمترین مسئله در حوزه موسسات قرآن و عترت (ع) عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان آذربایجان شرقی،«سیدمحمدحسین بلاغی» در این دیدار اظهار داشت: در حوزه فعالیت‌های قرآنی بیشتر از توانمندسازی مالی به توانمندسازی فکری و ذهنی نیازمندیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی افزود: اگرچه برگزاری جشنواره‌ها و رویدادهای قرآنی در ترویج و تحکیم فرهنگ قرآنی موثر است اما رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مبتنی بر تقویت جریان فعالیت‌های قرآنی خواهد بود.

وی بر لزوم استمرار در جریان‌سازی فعالیت های قرآنی تاکید کرد.

بلاغی، توانمندسازی موسسات قرآنی و تشکل‌های دینی را از دیگر رویکرد‌های این اداره کل برشمرد و گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا موسسات پس از سطح‌بندی و درجه‌بندی لازم در جایگاه خود ایفای نقش نمایند.

وی با اشاره به جدول هفده و تخصیص اعتبار برای موسسات جهت حمایت از فعالیت های فرهنگی، هنری و دینی تاکید کرد: باید تدبیری از سوی موسسات قرآنی اندیشیده شود و طرح هایی متقن و قوی ارائه گردد تا سهم فعالیت‌های قرآنی در این طرح شایسته باشد.

در این دیدار همچنین مدیران موسسات قرآنی به تبیین مسائل پیش روی فعالیت ها و موسسات قرآنی پرداختند.

کد خبر 1241723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha