عدم توجه نظام آموزشی به اندیشه نونهالان و نوجوانان

آیت الله عبادی با بیان اینکه نظام آموزشی به تفکر و اندیشه نوجوانان و نونهالان توجهی ندارد، گفت: دشمن با تبلیغات به کمک چهار هزار اتاق فکر و تشکیلات هالیوود و سرمایه گذاری های میلیون دلاری به دنبال گمراه کردن فرزندان ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز (۳ دی) در دیدار با رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه بیرجند اظهار داشت: در روایات آمده است که نسبت به نونهالان و نوجوانان و فرزندان آخرالزمانی ظلم خواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: به این دلیل که آن مسائل اصلی که به عنوان تفکر در انسان بر اساس فطرت و شریعت شکل بگیرد تا رفتار و اخلاق با آن تطبیق شود اما این کار را خانواده ها، آموزش و پرورش و دانشگاه ها انجام نمی دهند.

 

وی با اشاره به اینکه نظام آموزشی به مسئله اصلی تفکر و اندیشه توجه ندارد، افزود: این خلاء می ماند و در آینده خود را نشان می دهد و انسانی که پایگاه فکری نداشته باشد آسیب پذیر است.

 

آیت الله عبادی بیان کرد: این کار واقعی و واجب را متاسفانه در خانواده ها انجام نمی شود و فقط دلشان خوش است که رفاه ایجاد می کنند و آثار سوء این موضوع به خانواده و جامعه بر خواهد گشت.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در برخی از کشورها برای پیشگیری سه نوع بیماری در نظر گرفته شده است، گفت: این بیماری ها شامل بیماری های جسمی، بیماری های روانی و بیماری های فکری است.

 

وی ادامه داد: فلاسفه مخصوصی برای بیماری های فکری دارند و متاسفانه ۴۰ سال فرصت را از دست داده ایم و با یک خلا فکری تنها به فکر زندگی کردن هستیم و نتیجه آن محصولی است که درو می کنیم.

 

آیت الله عبادی با تأکید بر اینکه ابزار دشمن دروغ، تهمت و تحریف است، افزود: ما دلیل و برهان و صداقت داریم و دشمن از آن طرف دنیا فرزندان ما را گمراه می کنند اما ما نمی توانیم فرزندان را حفظ کنیم. 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: دشمن با تبلیغات به کمک چهار هزار اتاق فکر و تشکیلات هالیوود و سرمایه گذاری های میلیون دلاری به دنبال گمراه کردن فرزندان ما هستند.

 

 

 

 

کد خبر 1241830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha