جنگ ترکیبی دشمن با شکست مواجه شده است/ فضای مجازی آثار تخریبی برای نوجوانان و جوانان داشت

عضو مجمع روحانیون مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فضای مجازی آثار تخریبی بر روی نوجوانان و جوانان داشته است، گفت: جنگ ترکیبی دشمن با شکست مواجه شده است.

حجت الاسلام موسی احمدی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن با توجه به شرایط و موقعیت زمانی و مکانی استراتژی اش را عوض می کند، زمانی در اوایل انقلاب فکر می کرد با فروپاشیدگی که در کشور ایجاد شده بود و مجموعه نیروی انتظامی و نظامی ما همه متلاشی شده بودند، بهترین فرصت است که با جنگ نظامی و بیرونی بیاید و انقلاب را ساقط کند و در آن زمان وارد شد و جنگ نظامی علیه ما راه انداخت اما مردم نشان دادند که وفادار به نظام و انقلاب و ارزش ها و آرمان ها هستند.

 

عضو مجمع روحانیون مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تمام دنیا در آن جنگ پشت سر صدام بودند، بهترین تجهیزات و پیشرفته ترین تسهیلات نظامی را به صدام دادند و بهترین نیروها را به کمک اش آوردند ولی موفق نشدند وقتی در اوایل انقلاب موفق نبودند لذا پیروزی انقلاب را به عنوان اندلس دیگری حساب کردند و استراتژی شان را عوض کردند و بر روی جنگ ترکیبی و شناختی علیه ما متمرکز شدند.

 

وی ادامه داد: دشمن چندین سال است که بر روی این مسئله کار می کند. فضای مجازی برای نوجوانان و جوانان ما آثار تخریبی داشت. ما نتوانستیم دستاوردهای انقلاب و آسیب های انگلیس و آمریکا به کشورهای دیگر زدند را برای جوانان مان روشن کنیم. مقام معظم رهبری در روز دانش آموز از سوابق آمریکا و انگلیس گوید و هدف شان این است که چهره کریه آمریکا و انگلیس متجاوزگران را به نسل جوان معرفی کند.

 

احمدی گفت: اگر ما به تاریخ گذشته برگردیم و سرنوشت صدام را ببینیم، متوجه می شویم که چقدر که در دامن آمریکایی ها قرارگر هست و چه بلایی بر سر وی آوردند و کشورهای مرتجع دیگری که در دامن انگلیس، روسیه و آمریکا قرار گرفتند چه اتفاقاتی برایشان افتاد. اگر این را به نسل جوان منعکس کنیم قطعا جنگ ترکیبی دشمن نیز باشد که مواجه می شود.

 

وی تاکید کرد: دشمنان ما می دانند که جنگ ترکیبی شان در حال حاضر نیز باشد که مواجه شده است چرا که جوانان و مردم ما آگاه، معتقد و متعهد به نظام و انقلاب هستند.

کد خبر 1241859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha