کاروان لاله های زهرایی امروز به زنجان می رسد

سرهنگ رنجبر از ورود کاروان لاله های زهرایی به زنجان خبر داد و گفت: امروز ساعت ۱۶ مراسم استقبال از پیکر سه شهید گمنام با حضور مردم ولایی زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، سرهنگ علی رنجبر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کاروان لاله های زهرایی امروز میهمان مردم ولایتمدار زنجان می شود.

 

فرمانده آمادگاه ولایت زنجان با یادآوری اینکه پیکر سه شهید گمنام امروز ساعت 16 در عوارضی شهر زنجان مورد استقبال قرار می‌گیرد، گفت: پس از استقبال از کاروان لاله های زهرایی مراسمی با حضور این سه شهید در حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه 6 دی‌ ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) شهدای گمنام در زنجان تشییع می‌شوند، گفت: شهید آمادگاه زنجان ساعت 9 در کوی سازمانی آمادگاه تحویل گرفته خواهد شد و از ساعت 10 مراسم تشییع گمنام در کوی آمادگاه ولایت زنجان آغاز خواهد شد.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: این مراسم با سخرانی امام جمعه و مداحی سید «یوسف شبیری» برگزار خواهد شد و همزمان با این روز شام غریبان در کوی سازمانی آمادگاه برگزار خواهد شد.

 

فرمانده آمادگاه ولایت زنجان ادامه داد: شهید تدفین شده در کوی سازمانی آمادگاه با 20 سال سن در منطقه «سومال» تفحص شده است.

کد خبر 1241860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha