برگزاری ویژه برنامه کاروان قرآنی فاطمی در اردبیل

طاهری گفت: ویژه برنامه کاروان قرآنی فاطمی به مناسبت ایام فاطمیه با حضور قراء و حفاظ استان در تالار بیضای اردبیل برپا می شود.

مهدی طاهری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ویژه برنامه کاروان قرآنی فاطمی با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی به مناسبت ایام فاطمیه با حضور قراء و حفاظ استان در تالار بیضای اردبیل برگزار می شود.

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: در این برنامه معنوی از مادران شهدا و حافظین برتر استان نیز تقدیر و تجلیل خواهد شد.

 

این مقام مسئول افزود: مراسم روز یکشنبه 4 دی ماه از ساعت 10:30 تا 12 در تالار بیضای اردبیلی واقع در کتابخانه شهید مطهری برگزار می شود.

 

طاهری خاطر نشان کرد: این مراسم به همت قرارگاه حضرت فاطمه زهرا (س)، دبیرخانه کنگره شهدای استان، موسسه قرآن و عترت جامعه النور و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برپا خواهد شد.

 

وی اعلام داشت: این ویژه برنامه با هدف ترویج معارف قرآن کریم و ترویج سیره ائمه اطهار (ع) به ویژه حضرت فاطمه زهرا (س) در بین جامعه قرآنی استان و ارج نهادن به مقام شامخ آن حضرت برگزار می شود.

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان کرد: تبیین تاثیرگذاری کتاب آسمانی قرآن کریم در شرایط امروز جامعه برای تدوین فرهنگ حجاب و عفاف و مقابله با توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب از دیگر اهداف برپایی این کاروان است.

 

کد خبر 1241863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha