اصناف حاضر نیستند کوچکترین مشکلی برای نظام جمهوری اسلامی پیش بیاید

ترابی گفت: اصناف در زمان قبل و در زمان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی در کنار انقلاب اسلامی بوده و هستند و هرگز حاضر نیستند کوچکترین مشکلی برای نظام مقدس ما به وجود بیاید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدخلیل ترابی، امروز شنبه (3 دی) در همایش جهاد تبیین اتاق اصناف مرکز فارس گفت: انقلاب اسلامی ایران برای اصناف مهم است و باید همه تلاش خود را کنیم تا خون پاک شهدا هزاران حفظ شود.

رئیس اتحادیه صنف قنادان شیراز ادامه داد: اصناف در زمان قبل و در زمان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی در کنار انقلاب اسلامی بوده و هستند و هرگز حاضر نیستند کوچکترین مشکلی برای نظام ما به وجود بیاید.

وی تصریح کرد: اگر دست به دست هم دهیم باز هم توطئه دشمن خنثی خواهد شد همانطور که دشمن در جنگ تحمیلی و پس از آن توطئه هایش خنثی شد، اغتشاشات هم نتوانست گزندی به انقلاب بزند.

ترابی ادامه داد: مشکل و گرفتاری هست اما حفظ اسلام و نظام مقدس از همه چیز مهمتر است و این نظام مقدس پس از صدها سال پرچم تشیع را بلند کرده و برایش خون ها ریخته شده است و هیچ کسی نمی تواند به آن گزندی برساند.

وی با تاکید بر لزوم حفظ وحدت در کشور بیان کرد: تیر منافقین و آمریکا و اروپا و تجزیه طلب ها به خاطر حفظ وحدت ملت ما به سنگ خورد و کسبه باید بدانند که هر اتفاقی بیفتد اولین دودش به چشم کسبه می رود و در این ایام همه فهمیدند خون های ریخته شده برای نظام و امنیت مردم است.

ترابی ادامه داد: تجزیه طلب ها باید بدانند نمی توانند مشکلی برای ما ایجاد کنند چون ما نصرت الهی شامل حالمان است و باید برای اینکه نظام بیمه شود، پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

وی اضافه کرد: مشکل اقتصادی در سراسر جهان وجود دارد، اما قبل از انقلاب روستاها مثل امروز آباد نبود و از نظر علمی هم پس از انقلاب اسلامی پیشرفت خوبی داشته ایم و دشمن این پیشرفت را نمی تواند ببیند.

ترابی تاکید کرد: ایران نسبت به کشورهای دیگر مشکلات کمتری دارد و از نظر معادن و ذخایر وضعیت خوبی دارد، دولت مردمی امروز مظلوم واقع شده و تلاش خوبی در پیش گرفته و مشکلات زیادی را حل کرده است و برای رفع مشکلات همچنان در تلاش است

وی تصریح کرد: باید تلاش و کوشش خود را زیاد کنیم تا مشکلات و معضلات رفع شود و توطئه دشمن را هم خنثی کنیم.

کد خبر 1241904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha