کسبه همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده و خواهند بود

حجت الاسلام موسوی گفت: دشمن، ولایت فقیه را هدف قرار داده است و کسبه و مردم ما همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده و خواهند بود و دادگستری فارس حامی اتاق اصناف و صمت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام سید کاظم موسوی، امروز شنبه (3 دی) در همایش جهاد تبیین اتاق اصناف مرکز فارس گفت: کاسب حبیب خداست و بنده های خدا عیال خدا هستند و کاسب به عنوان دوست خدا به عهد و عیال خدا خدمت می کند.

رئیس کل دادگستری فارس با اشاره به نقش موثر اصناف در بزرگداشت مراسم مذهبی و دینی افزود: مجالسی که بازاریان برای بزرگداشت شهادت حضرت زهرا (س) برگزار می کنند همواره پررنگ تر است و امسال این موضوع می خواهیم مورد توجه ویژه باشد

وی اضافه کرد: خواندن کتاب خدا و نگاه به چهره رسول خدا (ص)  و انفاق در راه خدا از توصیه های حضرت زهرا (س) است تدبر در قرآن امروز موجب می شود هر حرفی را نپذیریم و امروز که امکان نگاه به چهره رسول خدا (ص) وجود ندارد، نگاه کردن به چهره پدر را انجام می توانیم دهیم و برای انفاق در راه خدا، کسبه با تخفیف، حرف نزدن علیه نظام و ... می توانند اقدام کنند.

حجت الاسلام موسوی  با اشاره به اینکه دشمن با تمام قوا می خواهد خوبی های نظام را کمرنگ کند، اظهار کرد: در موضوع پلمب کردن برخی از اصناف اگر اغتشاشات هم نبود پلمب می شد زیرا برخی با هر رقم کاسبی و ترویج منکرات اقدام کرده بودند که مورد برخورد قرار گرفت و برخی هم درآمد زیاد کسب کرده اما مالیات پرداخت نکرده بودند.

وی ادامه داد: تعداد پلمب ها در استان کم بود و موارد بسیاری که تشخیص داده شد رفع پلمب شده اند و باید بدانیم که بازی کردن در تیم دشمن خوب نیست و هیچ مشکلی برای کشور ما تاکنون در پی دسیسه های دشمنان پیش نیامده و نخواهد آمد.

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: دادگستری فارس همراه با سایر اعضای شورای تامین تلاش می کند و اعتقادی به بستن واحدی نداریم مگر کسی کسب ناصحیح داشته باشد و اجازه نمی دهیم کاسب خلاف دوست خدا بودن عمل کند و بر حمایت از کسبه تاکید داریم.

وی ادامه داد: دشمن، ولایت فقیه را هدف قرار داده است و کسبه و مردم ما همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده و خواهند بود و دادگستری فارس حامی اتاق اصناف و صمت است.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: در دهه ۶۰ ولایت فقیه و حجاب مورد توجه فراوان بود و امروز دشمن بر روی آنها و امنیت ما دست گذاشته است اما باید بدانیم که ما مسلمانیم و ۱۴۰۰ سال منتظر این نظام بودیم.

 

کد خبر 1241913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha